کد خبر : 1792582 | 26 آبان 1400 ساعت 13:19 | 14.3K بازدید | 15 دیدگاه

اعتراض به عملکرد مدیران رئال: از بیل دفاع نکنید

مصدومیت دوباره گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، آب سردی بر پیکر رئال مادرید است.

اعتراض به عملکرد مدیران رئال: از بیل دفاع نکنید

به گزارش "ورزش سه"، بیل در وقفه قبلی دیدارهای ملی در اردوی ولز دچار مصدومیت شده و نتوانست در طول این مدت در ترکیب رئال مادرید حاضر شود.

این بازیکن روند درمان را در مادرید طی کرده و به تازگی به تمرین روی چمن برگشته بود که بار دیگر از سوی تیم ملی ولز برای دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر دعوت شد و حالا بار دیگر مصدوم شده است.

رومرو، خبرنگار اسپانیایی، با ابراز ناراحتی از اتفاقات اخیری که از سوی گرت بیل رقم خورده اظهار داشت:« همین حالا هم دیر شده است. بیل هیچ ارزشی برای پیراهن رئال مادرید قائل نیست و رئال نیز اجازه انجام چنین رفتاری را به او می‌دهد. رئال باید دست از مراقبت و دفاع عمومی از بازیکنی که دیگر هیچ سودی برای آنها ندارد بردارد.»

 

1645352

 

او اضافه کرد:« آنچلوتی هم به دفاع از بیل ادامه داد و امیدوار بود که سرمربی ولز از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نکند اما آنها این کار را کردند. حضور او در میدان فقط 45 دقیقه طول کشید. بیل دروغ گفت. او مدعی شد در نیمه دوم بازی نکرده چون خودش از مربی خواسته و دلیل این اتفاق مصدومیت نبوده است. اما حالا مشخص شده که این حرف دروغی ببش نبوده است. او بار دیگر مصدوم شده است.»

رومرو با اشاره به سکوت رئال درباره مصدومیت بیل گفت:« آنها صحبت درباره شرایط فیزیکی و مصدومیت‌های او را در رئال ممنوع کرده‌اند و همه چیز در ولز مشخص می‌شود. رئال به او اجازه داده که به خاطر دو گلی که به بارسا و در فینال کیف زده هرکار دوست دارد انجام دهد. او هنوز هشت ماه دیگر بالاترین دستمزد را از این تیم دریافت می‌کند.»

 

دیدگاه‌ها