کد خبر : 1792652 | 26 آبان 1400 ساعت 17:35 | 53.3K بازدید | 39 دیدگاه

تعریف با مزه سروش از امیری

آقا وحید؛ قبول داری خیلی خفنی؟! (عکس)

در میان سیل تمجیدها از وحید امیری، این بار نوبت به سروش رفیعی رسید تا به شکلی متفاوت از ستاره تیم ملی قدردانی کند.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری حتی در آخرین سالهای دهه سوم زندگی هم اینطور درخشان نبود. حتی در آن روزهایی که علیرضا منصوریان را به اردوی تیم ملی کشاند تا نظرش برای انتقال به استقلال را جلب کند هم آمادگی کنونی را نداشت اما حالا در ۳۳ سالگی به الماس گرانبهایی بدل گشته که ردپایش در موفقیتهای پرسپولیس و تیم ملی غیرقابل انکار شده است.

 

اما یک پاس گل و یک پنالتی برای تیم ملی در جریان پیروزی برابر سوریه که می‌توانست به دقت سردار آزمون به دو پاس گل هم افزایش یابد، باعث شد تا تعریف و تمجیدها از وحید امیری به اوج خود برسد و حتی این موج تعریفی هم‌تیمی‌های ستاره خرم آبادی را در بر بگیرد.

 

در ویدیویی که سروش رفیعی به صورت ناگهانی دکمه ضبطش را زده، امیری در حال پوشیدن ماسک است که رفیعی چهار بار نامش را پیشوند آقا صدا می‌کند و بعد با لبخند همیشگی می‌پرسد: «اقا وحید قبول داری؟»

 

 

بعد امیری می‌پرسد: «خیلی مخلصیم، چیو چیو؟» بعد سروش طوری که تلاش میکند و غلیظ‌تر از شیوه معمول کلمه را ادا کند می‌گوید: «[اینکه] خیلی خفنی!»

 

بعد وحید امیری عبارتی که لحظاتی قبل گفته را با صدای لرزان و طوری که انگار انتظار شنیدن این جمله را نداشته می‌گوید و بعد صدای خنده سایر ملی پوشان می‌آید که به نظر در جریان این سورپرایز سروش بوده‌اند.

 

حالا این ویدیوی چند ثانیه‌ای در فضای مجازی دست به دست می‌شود و واکنش‌های مثبت طرفداران فوتبال را می‌گیرد؛ طرفدارانی که این بار بدون استرس صعود، یکی پس از دیگری از بردهای تیم ملی و نمایش درخشان بازیکنانی نظیر وحید امیری لذت می‌برند.

 

دیدگاه‌ها