کد خبر : 1792738 | 27 آبان 1400 ساعت 11:55 | 69.4K بازدید | 19 دیدگاه

بلایی که عابدز سر قایدی آورد(عکس)

امیر عابدزاده که برای ششمین بار در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفت، موفق به ثبت پنجمین کلین شیت خود شد.

بلایی که عابدز سر قایدی آورد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ایران برابر سوریه، یکی از بازیکنان درون زمین از انگیزه های متفاوت تری نسبت به سایرین برخوردار بود. امیر عابدزاده که توانسته بود یک بار دیگر شانس حضور در درون قفس توری تیم ملی را تجربه کند، تمام توان و تلاشش را به کار گرفت تا سربلند از زمین بیرون آمده و دروازه اش را بسته نگه دارد. اتفاقی که در نهایت موفق به انجام آن شد.

 

پسر احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال ایران، نخستین بار و پیش از آغاز رقابت های جام جهانی 2018، در دیدار برابر ازبکستان 45 دقیقه درون دروازه قرار گرفت و گلی را دریافت نکرد. او پس از آن، باز هم مقابل ازبکستان و در ادامه برابر ونزوئلا، بوسنی، کامبوج و بالاخره سوریه شانس حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورد که به غیر از دیدار برابر ونزوئلا، در سایر دیدارها موفق به کلین شیت شد.

 

عابدزاده که روزهای خوبی را در پونفرادینا و در لالیگای 2 تجربه می کند، برابر سوریه دروازه اش را بسته نگه داشت و به جدی ترین رقیبش یعنی علیرضا بیرانوند ثابت کرد که حالا دروازه تیم ملی دو رقیب جدی دارد که در کنار رفاقت و دوستی، برای حضور در ترکیب تیم ملی باید با هم رقابت کنند.

 

مهدی قایدی نیز برابر سوریه زمان زیادی را برای بازی و درخشش به دست نیاورد. باشوی کوچک در وقت های پایانی وارد زمین شد ولی به نظر می رسد پس از صعود رسمی تیم ملی به جام جهانی، او و سایر بازیکنانی که کمتر در ترکیب تیم ملی حضور داشته اند، شانس راه یافتن به ترکیب اصلی را پیدا کنند.

 

1665535

 

در پایان بازی ایران و سوریه، عابدزاده و قایدی به همراه سایر ملی پوشان جشن پیروزی را بر پا کردند که در بخشی از این تمرین، سنگربان تیم ملی به حالت شوخی و فان قصد کتک زدن باشوی کوچک را داشت که این مسئله از چشم عکاسان حاضر در صحنه دور نماند.

 

امیر که این روزها یادآور سالهای درخشش پدرش در دروازه تیم ملی شده، در حالی جشن پیروزی بر سوریه را اینگونه با قایدی برگزار کرد که ذهن علاقه مندان به فوتبال نیز به چندین سال پیش و دوران حضور احمدرضا عابدزاده در تیم راه آهن رفت که او در مراسم پیش از بازی با استقلال، به سبک خودش با آرش برهانی احوالپرسی کرد. سبکی که همانگونه در تصاویر مشخص است، باعث فریاد برهانی شده است.

 

فنونی که عابدزاده پدر حتی روی بزرگان فوتبال ایران نظیر علی کریمی و علی دایی اجرا کرده و حالا امیر نیز در این زمینه، پا جای پدر گذاشته است.

 

1665536

دیدگاه‌ها