کد خبر : 1792851 | 27 آبان 1400 ساعت 22:23 | 35.8K بازدید | 3 دیدگاه

دروازه‌بان شماره یک کنار گذاشته شد؛

گرد و خاک حسین‌خانی در رختکن مس کرمان

بعد از کسب نتایج ضعیف در شش هفته آغازین فصل جدید لیگ یک، سرمربی جوان مس کرمان در فهرست خود تغییراتی را ایجاد کرده است.

گرد و خاک حسین‌خانی در رختکن مس کرمان

به گزارش "ورزش سه" در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران شاگردان فرزاد حسین‌خانی در مصافی خانگی مقابل استقلال ملاثانی به میدان رفتند و از این مسابقه خانگی نتوانستند حداکثر امتیاز را کسب کنند و در نهایت یک دوئل جذاب و پر موقعیت، تقسیم امتیازات رخ داد و نارنجی‌پوش به کسب حداقل امتیاز بسنده کردند.

 

تک امتیازی که برای بهبود وضعیت مس کرمان در جدول اصلا کافی نبود، چرا که شاگردان حسین‌خانی از 5 مسابقه این فصل خود 6 امتیاز کسب کرده‌اند و با نتایج به دست آمده در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارند؛ موقعیتی که اصلا با وضعیت مس کرمان به عنوان مدعیان لیگ یک سنخیتی ندارد.

 

فرزاد حسین‌خانی سرمربی جوان مس بعد از تساوی مقابل استقلال ملاثانی تصمیم گرفت تا در فهرست تیمش تغییرات ایجاد کند؛ او در اولین اقدام، دروازه‌بان شماره یک خود را کنار گذاشت و سجاد بیرانوند از فهرست مس کرمان خارج کرده است. ضمن آن‌که گویا قرار است تغییرات دیگری هم رخ بدهد و این احتمال وجود دارد که او نفرات دیگری را هم از فهرست تیمش خارج کند.

 

حسین‌خانی جوان که جزو بازیکنان بزرگ تاریخ مس کرمان به شمار می‌رود، قراردادی دو ساله را با تیم مس امضا کرده و امیدوار است بتواند با تغییرات انجام شده در ترکیب تیمش، از هفته هفتم روند صعودی مس در جدول آغاز شود و این تیم بتواند به جمع مدعیان بالانشین لیگ یک اضافه شود.

دیدگاه‌ها