کد خبر : 1792852 | 27 آبان 1400 ساعت 22:24 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی تیم ملی به دنبال رصد لیگ برتر؛

ایران‌گردی ایراندوست؛ هفته دوم: رشت!

ظهر فردا قرار است هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان پیگیری شود و 6 مسابقه برگزار خواهد شد.

ایران‌گردی ایراندوست؛ هفته دوم: رشت!

به گزارش "ورزش سه" بعد از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی تیم‌های مدعی همچون خاتون بم، سپاهان، ذوب‌آهن و ملوان بندرانزلی حالا فردا از ساعت 13 هفته دوم رقابت‌های فصل جدید به انجام می‌رسد و در 6 شهر تیم‌ها مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

 

بدون‌شک حساس‌ترین مسابقه هفته دوم، تقابل تیم‌های مدعی ملوان بندرانزلی و ذوب‌آهن اصفهان است؛ رویارویی شاگردان معصومه جهانچی و مینا امینی، دیداری که قرار است در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شود. مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان که هفته گذشته دوئل هیات فوتبال البرز و سپاهان اصفهان را نظاره‌گر بود، قرار است فردا در رشت و در ورزشگاه سردار جنگل حاضر شود و حساس‌ترین جدال هفته را تماشاگر باشد.

 

سپاهان اصفهان در خانه پذیرای سارگل بوشهر است و تیم خاتون بم که هفته نخست را با برتری پرگل در نیشابور آغاز کرد، در خانه از هیات فوتبال البرز میزبانی می‌کند. تیم شهرداری سیرجان هم بعد از اتمام دیدارهای آسیایی، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی نخستین بازی فصل خود را مقابل ملی پوشان در شهرکرد برگزار می‌نماید.

 

مصاف تیم‌های همیاری آذربایجان غربی- زارع باتری سنندج و پالایش گاز ایلام- کیان نیشابور دیگر بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران را شکل می‌دهد.

 

* برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان (28 آبان‌ماه - ساعت 13)

 

سپاهان اصفهان – سارگل بوشهر
خاتون بم – نماینده البرز
همیاری آذربایجان غربی – زارع باتری سنندج
ملی پوشان شهرکرد – شهرداری سیرجان
پالایش گاز ایلام – کیان نیشابور
ملوان بندرانزلی – ذوب آهن اصفهان

دیدگاه‌ها