کد خبر : 1792894 | 28 آبان 1400 ساعت 11:43 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

باید این بازی را جلوی پرسپولیس تکرار کنیم

تهیدست:منصوریان انرژی خاصی به ما داد

در نفت آبادان همه امیدور به کمک و یاری مسئولان هستند بخصوص که با بازگشت علیرضا منصوریان تیم نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از خود بجا گذاشته.

تهیدست:منصوریان انرژی خاصی به ما داد

به گزارش ورزش سه، دیروز صنعت نفت آبادان گل گهر سیرجان را در خانه خود متوقف کرد که نتیجه خوبی برای زردپوشان بود. میثم تهیدست مدافع این تیم درباره بازی چنین گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما از قبل می‌دانستیم بازی سختی داریم چند هفته ای بود که متاسفانه داخل‌خانه نتایج خوبی نگرفته بودیم و هم قسم شده بودیم که هر طور هست سه امتیاز بازی را در خانه خود نگه داریم البته باید بگویم گل گهر  تیم بسیار با کیفیتی است و خیلی به ما فشار آورد و ما هم موقعیت هایی داشتیم می توان گفت که هم ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و هم آنها اما یک امتیاز گرفتن از تیم گل گهر  برای مان بد نبود. گرچه تمام تلاشمان را کرده بودیم که پیروز شویم امیدوارم این روند ادامه دار باشد و شرایط ما هفته به هفته بهتر شود.


او در مورد پنالتی که برای گل گهر  گرفته شد و آنها اعتقاد دارند که باید یک پنالتی دیگر هم گرفته می شد ادامه داد: صحنه پنالتی اول مان فکر می کنم که درست بود ولی در مورد پنالتی دوم آن  صحنه  را ندیدم که قاطعانه در موردش صحبت کنم.


مدافع صنعت نفت آبادان به بازگشت علیرضا منصوریان روی نیمکت و دو بازی موفقیت آمیز نفت گفت: حضور علی آقا در تمرینات و بازی‌های انرژی خاصی به ما داده و از نظر روحی روانی بچه‌ها به خودباوری رسیدند و بعد از اینکه کرونای آقای منصوریان  منفی اعلام شده و روی نیمکت نشسته روند مان خوب بوده. ما چند هفته خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم ولی روند مان خیلی بهتر شده و امیدوارم این را حفظ کنیم.


این بازیکن در خصوص مشکلات مالی که نفت دچار آن است و اینکه چه زمانی حل خواهد شد نظرش را اینگونه بیان کرد: سال گذشته در  نفت مسجدسلیمان بودم و این اتفاقات آن جا هم افتاده ولی ما از قبل هم می‌دانستیم شرایط در تیم های نفتی به این شکل است. امیدواریم هر چه زودتر مسئولان شهری کمک کنند زیرا تنها دلخوشی مردم آبادان صنعت نفت است و با برد هایش شاد می‌شوند و با شکست هایش واقعا هفته بدی را سپری می کنند.. تمام تلاشمان را درون زمین  می‌کنیم و امیدواریم مسئولین بیرون از زمین شرایطی را فراهم کنند که با خیال راحت به فوتبال فکر کنیم.


تهیدست در پایان در مورد دیدار پیش رو با پرسپولیس افزود: بازی سختی داریم و احساس می‌کنم تماشاگران برای این دیدار برای اولین بار به ورزشگاه آزادی بیایند با این که دلمان برای هواداران تنگ شده ولی شرایط‌مان سخت می‌شود. روند ما در این دو هفته اخیر خیلی خوب شده و امیدوارم این موضوع را حفظ کنیم و مقابل پرسپولیس در آزادی بازی خوبی انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها