کد خبر : 1792895 | 28 آبان 1400 ساعت 11:44 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

کتف گلر شهر خودرو در رفت؛

سعید جلالی‌راد در موقعیت کمال کامیابی‌نیا!

دروازه‌بان باتجربه نماینده فوتبال خراسان رضوی با مصدومیت شدیدی از ناحیه کتف مواجه شده و احتمالا مدتی از میادین دور خواهد بود.

 سعید جلالی‌راد در موقعیت کمال کامیابی‌نیا!

به گزارش "ورزش سه" در دقیقه 29 تقابل شهر خودرو و ذوب‌آهن بود که شوت از پشت محوطه جریمه سینا اسدبیگی به هافبک شهر خودرو برخورد کرد و داشت به ضربه کرنر تبدیل می‌شد، ضربه‌ای که سعید جلالی‌راد وسوسه شد تا از خط دروازه فاصله بگیرد و دوان دوان به سوی توپ را تا شاید بتواند مانع از کرنر شد آن بشود اما نه تنها توپ به کرنر رفت که دایو جلالی‌راد برای دریافت توپ باعث مصدومیت شدید او شد.

 

آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف دروازه‌بان شهر خودرو بازی را از جریان انداخت و برای 4-5 دقیقه‌ای کادر پزشکی مشغول مداوا بودند؛ در شرایطی که انتظار می‌رفت تعویض انجام شود، اما جلالی‌راد تصمیم به ادامه بازی گرفت و 10 دقیقه بعد به دلیل درد کتف، در مهار یک ارسال ساده از زاویه بسته ناتوان بود و توپ وارد دروازه شهر خودرو شد.

 

این گل دریافتی باعث شد تا تصمیم تعویض او نهایی شود و بعد از تعویض هم به سرعت دروازه‌بان شهر خودرو به بیمارستان برده شد تا بررسی‌های پزشکی روی کتف او انجام پذیرد که مشخص شد سعید جلالی‌راد دچار دررفتگی کتف شده است.

 

او احتمالا با توجه به آسیب‌دیدگی‌اش نتواند چند هفته‌ای برای تیمش بازی کند، آسیب‌دیدگی که ثمره گرم کردن کافی پیش از بازی بود، چرا که به دلیل نبود توپ مشهدی‌ها با توپ فرضی خود را گرم کردند و مسلماً چنین شیوه‌ای می‌تواند منجر به آسیب‌دیدگی‌های شدید هم شود.

دیدگاه‌ها