کد خبر : 1793045 | 28 آبان 1400 ساعت 21:42 | 39.8K بازدید | 23 دیدگاه

یان راش:

رونالدو شانسی برای جانشینی سولسشر در یونایتد ندارد

یان راش، اسطوره لیورپول، معتقد است که کریستیانو رونالدو شانسی برای جانشینی اوله گونار سولسشر در یونایتد ندارد.

رونالدو شانسی برای جانشینی سولسشر در یونایتد ندارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در حالی روز شنبه در لیگ برتر به مصاف واتفورد می‌رود که در شش بازی اخیرش در این رقابت‌ها چهار شکست را تجربه کرده است.

فشارها بر سولسشر بیش از پیش افزایش پیدا کرده و گزینه‌های زیادی از برندان راجرز تا زین الدین زیدان به عنوان جانشین این مربی نروژی معرفی می‌شوند.

این در حالی است که بسیاری از رسانه‌ها باور دارند که در صورت اخراج سولسشر، کریستیانو رونالدو جز گزینه‌های مدیران این باشگاه برای حضور روی نیمکت شیاطین سرخ است.

 

1665917

 

با این حال یان راش معتقد است که قبول هدایت یونایتد برای قهرمان سابق رئال مادرید و یوونتوس خیلی زود است. او در این باره گفت:« صحبت‌های زیادی درباره سرمربیگری رونالدو در اولدترافورد مطرح شده است. وقتی به رونالدو نگاه می‌کنم، او را به عنوان یک رهبر می‌بینم. اما تا زمانی که سر الکس فرگوسن در کنار او نباشد، من فکر نمی‌کنم که او به این زودی هدایت یونایتد را برعهده بگیرد.»

بازیکن سابق یوونتوس اضافه کرد:« وقتی پرتغال قهرمان یورو 2016 شد، ما چشمه‌هایی از حضور رونالدو به عنوان سرمربی در کنار زمین را دیدیم. زمانی که او در بازی برابر فرانسه مصدوم شده و از بازی بیرون رفت. او شوق زیادی در کنار زمین داشت و به تیم انگیزه می‌داد و شاید ما نمایی از سرمربیگری او را دیدیم.»

راش ادامه داد:« او توقع زیادی از بازیکنان دارد و دوست دارد کنترل شرایط و تیم را در دست داشته باشد اما هدایت باشگاه بزرگی مانند منچستریونایتد نیازمند تجربه خوبی از سرمربیگری است و به همین دلیل است که من چندان موافق حضور او روی نیمکت این تیم به عنوان جانشین سولسشر نیستم.»

دیدگاه‌ها