کد خبر : 1793425 | 30 آبان 1400 ساعت 15:39 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه‌ای فوری برای بررسی موضوع داریم؛

سازمان‌لیگ:نسبت به ملی‌پوشان زنان واکنش قهری نداریم!

مسئول برگزاری لیگ برتر فوتبال زنان نسبت به حواشی عدم حضور 21 بازیکن در اردوی تیم ملی واکنش نشان داد.

سازمان‌لیگ:نسبت به ملی‌پوشان زنان واکنش قهری نداریم!

به گزارش "ورزش سه" دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان ایران برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2022 هند در شرایطی از روز گذشته آغاز شده که 3 تیم حاضر به دادن ملی‌پوشان خود به تیم ملی نشدند و این مسئله باعث شد تا از میان 30 بازیکن دعوت شده از سوی ایراندوست، 21 بازیکن در اردوی ملی حاضر نشوند!

 

باشگاه‌های خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان، سه باشگاهی بودند که اجازه خروج ملی‌پوشان خود را از اردوی باشگاهی به اردوی ملی ندادند و این تصمیم آن‌ها باعث شد تا اردوی آماده‌سازی به اردوی انتخابی تغییر ماهیت پیدا کند و مریم ایراندوست از بازیکنان جدید و جوانی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کند.

در حالی‌که انتظار می‌رفت فدراسیون فوتبال به قید فوریت به این مسئله ورود کند و با توجه به محرومیت بازیکنان در موارد مشابه، چنین فرضیه‌ای پیش‌بینی می‌شد حالا گلاره ناظمی مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان واکنش متفاوتی داشته و از برگزاری جلسه فوری با باشگاه‌های برای رفع مشکل به وجود آمده صحبت کرده است.

 

ناظمی در گفتگویی که با ایسنا انجام داده، درباره مشکل پیش آمده گفت: جلسه‌ای ترتیب داده شده تا همه این مسائل و مشکلی که برای این اردو پیش آمده حل شود؛ تیم‌ملی و باشگاه‌ها هر دو یک مسیر را می‌روند، باشگاه ها جزو بدنه فوتبال هستند و هدفشان در نهایت ملی است و تیم ملی هم از این باشگاه‌ها برای هدفش استفاده می کند. در واقع این دو چرخ دنده‌هایی هستند که اگر با هم کار کنند به هدف مشترکمان می‌رسیم.

 

مسئول برگزاری لیگ برتر فوتبال زنان با اشاره به مشکلات باشگاه‌ها گفت: این سه باشگاه بخاطر مسابقات مهمی که طی روزهای آینده پیش رو دارند، دل‌نگرانی‌هایی داشتند. از طرف دیگر تیم ملی هم مسابقات مهمی پیش رو دارد؛ امیدوارم همه این مسائل در آن جلسه حل شود و تعامل بیشتری داشته باشیم.

 

گلاره ناظمی در واکنش به این‌که آیا احتمال محرومیتی هم در این بین وجود دارد، پاسخ داده است: این تعامل تا الان وجود داشته، چون ما همه در یک کشتی و مسیر هستیم و هدف مشترکی داریم؛ در بخش زنان تا به حال ندیده‌ایم کسی بخواهد مشکلی به وجود بیاورد. اگر کسی بخواهد مشکلی پیش بیاورد و نظم مسابقات و اردوهای ملی را بهم بزند آن یک داستان دیگر است اما باشگاه‌ها چنین هدفی ندارند و فقط بخاطر حساسیت مسابقات این هفته نامه‌نگاری‌ کرده‌اند که نیازمند نگاه قهری باشد.

دیدگاه‌ها