کد خبر : 1793469 | 30 آبان 1400 ساعت 19:49 | 13.4K بازدید | 28 دیدگاه

نوراللهی در زمین، قایدی روی نیمکت

یکی از دو ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی در ترکیب این تیم مقابل النصر حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال امارات امشب با انجام یک مسابقه از ساعت ۱۹:۴۵ به پایان می‌رسد که طی آن، تیم فوتبال شباب الاهلی با بهره‌مندی از احمد نوراللهی و مهدی قایدی در لیست بازیکنان، در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف تیم رده چهارمی النصر خواهد رفت.

 

احمد نوراللهی پس از انجام دو مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی و دو حضور ثابت در ترکیب تیم ملی ایران مقابل لبنان و سوریه و زدن یک گل، امشب هم در ترکیب شباب الاهلی برابر النصر حضور دارد.

 

 

1666709

 

 

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در فصل جاری هشت بار به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده، طی دو هفته اخیر لیگ برتر امارات در ترکیب تیمش بود و امشب هم در جمع ۱۱ نفر بازی با النصر دیده می‌شود.

 

مهدی قایدی، دیگر بازیکن ایرانی شباب الاهلی که در دو دیدار اخیر تیم ملی فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورد و در لحظات پایانی بازی برابر سوریه به میدان رفت، امشب نیز در ترکیب تیم باشگاهی‌اش مقابل النصر حضور ندارد. 

 

یاران نوراللهی و قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات ۴ پیروزی، ۴ مساوی و تنها یک باخت داشتند و با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به النصر در رتبه سوم جدول ایستاده‌اند.

دیدگاه‌ها