کد خبر : 1793486 | 30 آبان 1400 ساعت 21:30 | 44.9K بازدید | 7 دیدگاه

یک نمایش‌ خیره‌کننده دیگر از مهندس رئالی‌ها(عکس)

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، برابر گرانادا یک نمایش بی نقص دیگر را از خود ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه به وجود آمده به خاطر انجام بازی‌های ملی، رئال مادرید امروز دوباره بعد از حدود دو هفته به میدان رفت و در خانه گرانادا با ارائه یک نمایش فوق العاده و هجومی موفق شد این تیم را با نتیجه 4-1 شکست دهد تا موقتا پیش از بازی امشب سوسیداد و والنسیا به صدر جدول صعود کرده باشد.

 

اما حالا می‌توان گفت که اکثر بازیکنان رئال مادرید در این مقطع از فصل در بهترین فرم خود به سر می برند که قطعاً این موضوع بهترین خبر ممکن برای کارلو آنچلوتی محسوب می شود. با این حال ستاره ای که کمتر شاهد افت او بوده‌ایم و طی سال‌های اخیر همواره عملکرد کم نوسانی از خود ارائه داده، تونی کروس آلمانی بوده است.

 

مهندس خط هافبک رئال مادرید امروز یک نمایش خیره کننده دیگر را از خود ارائه داد و یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی پر گل لوس بلانکوس مقابل گرانادا به شمار می‌آمد. کروس امروز 76 پاس ارسال کرد که 74 در مورد آنها درست بود؛ آماری که پیش از این نیز بارها از او مشاهده کرده بودیم. اما ستاره آلمانی امروز دو پاس گل نیز از خود به ثبت رساند. کروس همچنین پنج بار بازپس‌گیری توپ داشت تا یکی از بهترین‌های رئال لقب بگیرد.

 

 

1666737

دیدگاه‌ها