کد خبر : 1793487 | 30 آبان 1400 ساعت 21:40 | 164.4K بازدید | 43 دیدگاه

با تمام توان کار کردم؛

اشک‌های سولسشر به خاطر جدایی از یونایتد! (عکس)

اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد تاکید کرد با تمام وجود برای این باشگاه کار کرده است.

اشک‌های سولسشر به خاطر جدایی از یونایتد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف منچستریونایتد در هفته های اخیر در لیگ برتر بالاخره باعث جدایی اوله گونار سولسشر شد و این باشگاه امروز خبر از قطع همکاری با سرمربی نروژی خود داد. حالا اوله گونار سولسشر در اولین واکنش به جدایی از یونایتد و در شرایطی که برای لحظاتی احساساتی هم شد، از دوران خوب خود در این باشگاه صحبت کرده و مدعی شد فرصت هدایت این تیم نصیب هر کسی نمی شود.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "شما می دانید که این باشگاه برای من چه معنایی دارد و من می خواستم در اینجا به چه اهدافی برای باشگاه، هواداران، بازیکنان و کادر باشگاه دست یابم. من می‌خواستم قدم بعدی را برداشته و قهرمانی لیگ را به چالش کشیده و جام‌های زیادی را به دست آوریم.

 

1666738

 

1666741

 

1666753

 

اوله گونار سولسشر در این مصاحبه برای لحظاتی احساساتی شد و اشک در چشمان این سرمربی نروژی حلقه زد.

 

من نمی‌خواهم به همه پاسخ دهم... روزنامه‌نگارانی از من درباره احتمال واکنش و مصاحبه می‌پرسند، اما نه، من هیچ مصاحبه‌ای انجام نمی‌دهم. آیا من به راحتی منچستریونایتد را ترک می کنم؟ بله، چون فکر می کنم همه می دانند که من برای این باشگاه با تمام توان فعالیت کرده ام.

 

این باشگاه برای من به معنای همه چیز بود، اما متاسفانه من نتوانستم نتایجی را که لازم بود کسب کنم و حالا زمان آن فرا رسیده است که کنار بروم. دوران کاری من از دقیقه اول تا آخرین لحظه واقعا لذت بخش بود، بنابراین باید از همه بازیکنان تشکر کنم، زیرا از زمانی که من وارد رختکن شدم آنها عملکرد درخشانی داشته اند.

 

بعضی بازیکنان به تیم اضافه شده و برخی جدا شدند، اما کار کردن با آنها بسیار لذت بخش بوده است. هدایت یونایتد یکی از آن چیزهایی است که در زندگی خود آرزو می کنید و من بسیار مفتخرم که روی نیمکت این تیم حضور داشتم.

 

1666613

 

اول از همه، می‌خواهم از هیئت مدیره و مالکان باشگاه تشکر کنم که این فرصت را به من دادند، زیرا این فرصت برای همه فراهم نمی شود و این اتفاق برای من رخ داد. من واقعا امیدوارم در شرایطی از یونایتد جدا شده باشم که وضعیت بهتری نسبت به زمان ورودم داشته باشد.

 

من طرفدار یونایتد هستم و برای بازیکنان بهترین ها را آرزو می کنم و بازیکنان بسیار بسیار خوبی در ابن تیم حضور دارند. البته که من بازی های تیم را تماشا خواهم کرد و می خواهم از سرمربی بعدی حمایت کنم. من امیدوارم او موفق باشد و من پایه های این اتفاق را گذاشته ام زیرا می دانم که در این کار تخصص دارم. من صد در صد مطمئن هستم که یک محیط فوتبال ایجاد شده و من نیز بعد از سپری شدن یک مقطع زمانی، احتمالاً در فوتبال دوباره کار می کنم.

 

من دوستان خوبی پیدا کرده، با دوستان خوب گذشته خود دوباره ارتباط برقرار کرده و با افراد جدید نیز دوست شدم. ما دوستانی صمیمی هستیم و این چیزی است که در باشگاهی مانند یونایتد اهمیت دارند. هواداران از روز اول در کاردیف تا آخرین روز بهترین و شگفت‌انگیز بودند و ما دوباره همدیگر را ملاقات خواهیم کرد."

 

1661691

دیدگاه‌ها