کد خبر : 1793503 | 30 آبان 1400 ساعت 22:30 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

اینتر 3 - 2 ناپولی؛ نراتزوری حالا مدعی است

اینتر دست به بازگشت بزرگی زده و موفق شد 2-3 ناپولی را مغلوب کند.

اینتر 3 - 2 ناپولی؛ نراتزوری حالا مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که میلان مغلوب فیورنتینا شد، اینتر نیز توانست شکست مقابل ناپولی را به برتری تبدیل کرده و فاصله خود با صدر جدول را به چهار امتیاز کاهش دهد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم برای گلزنی داشت، اما این ناپولی بود که به گل اول دست یافت. روی اشتباه نیکو بارلا در میانه میدان، لورنزو اینسینه با پاس خوب خود زیلنسکی را صاحب موقعیت کرد تا او با ضربه ای محکم و دقیق در دقیقه 16 گل اول ناپولی را به ثمر برساند.

 

1666759

 

1666762

 

اما لحظاتی بعد و با بازبینی صحنه بود که اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد. هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترکیه ای اینتر پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای زمینی و دقیق موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

در ادامه نیکو بارلا که به دنبال جبران اشتباه خود در سر صحنه گل اول بود، در سمت راست محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شده و می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه محکم او با عکس العمل تماشایی اوسپینا همراه شد.

 

اما در اواخر نیمه اول بود که اینتر به گل دوم هم دست یافت. ارسال چالهان اوغلو از سمت چپ با ضربه سر دقیق ایوان پریشیچ از زاویه ای دشوار همراه شد و علیرغم تلاش اوسپینا، توپ وارد دروازه شد تا اینتر به گل دوم نیز دست یافته و با برتری 1-2 راهی رختکن شود.

 

1666760

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و در ادامه این اینتر بود که به گل سوم خود هم دست یافت. روی پاس خواکین کوره‌آ به سمت راست، این لائوتارو مارتینز بود که با ضربه ای دقیق گل سوم را نیز به ثمر رساند تا طلسم گل نزدن های این بازیکن بعد از هشت مسابقه شکسته شود.

 

اما در ادامه در صدد جبران برآمده و در دقیقه 77 یکی از گل های خورده را جبران کرد. دنیس مرتنس پشت محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شده و با یک ضربه مهار نشدنی و زیبا به گوشه دروازه توانست گل دوم ناپولی را وارد دروازه اینتر کند.

 

در دقیقه 82 زیلنسکی فرصت بسیار خوبی برای زدن گل سوم ناپولی هم داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه سمیر هندانوویچ به بیرون رفت. در اوقات اضافی ناپولی فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت اما ضربه سر ماریو روی را هندانوویچ به شکل خیره کننده ای دفع کرد. در ثانیه های پایانی ضربه مرتنس به آسمان رفت و اینتر در این دیدار نفس گیر 2-3 ناپولی را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها