کد خبر : 1793504 | 30 آبان 1400 ساعت 23:08 | 67.6K بازدید | 7 دیدگاه

شباب الاهلی قدر گل قایدی را ندانست!

شباب الاهلی در شبی که می توانست با گل مهدی قایدی برنده بازی با النصر باشد در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت داد تا شمار امتیازاتش به عدد 17 برسد.

شباب الاهلی قدر گل قایدی را ندانست! 

به گزارش "ورزش سه"، بازی دو تیم در هفته دهم مسابقات و در استادیوم آل مکتوم شهر دوبی در حالی که در نیمه نخست با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت قابل پیش بینی بود با شروع نیمه دوم مهدی قایدی وارد میدان شود. البته مهدی علی از ابتدای نیمه دوم از هافبک مهاجم ایرانی تیمش خواست خود را به طور جدی گرم کند تا آماده ورود به میدان شود و سرانجام در دقیقه 59 تابلوی تعویض به علامت ورود مهدی قایدی به زمین بالا رفت. این تعویض با استقبال تماشاگران شباب الاهلی مواجه شد چرا که آنها به خوبی می دانستند هر گاه مهدی قایدی وارد زمین شود دست کم دروازه حریف را به چالش می کشد. 

 

مهدی قایدی تنها 4 دقیقه فرصت می خواست تا دروازه النصر را باز کند. تیمی که با شباب الاهلی هم امتیاز بود و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار داشت. او رو یک پاس طولی به کنار، خط دفاعی تیم النصر را رد کرد اما چون از دروازه النصر دور بود مدافعان خیلی سریع فضایی که مهدی قایدی می توانست در آن حرکت کند را پوشش دادند. اما مهدی قایدی حربه همیشگی اش را بکار برد. در عرض حرکت کرد و مدافع مستقیم خود را با یک تو سر توپ زدن از پیش رو برداشت و زمانی که زاویه اش به سمت دروازه حریف مناسب شد از ادامه حرکت عرضی و دریبل بازیکن بعدی پشیمان شد و همان جا به توپ ضربه زد که توپ به زیبایی هر چه تمامتر ضلع مخالف دروازه به تور بوسه زد

 

 

1666773
اینجا مهدی قایدی تو سر توپ می زند و با پشت سر گذاشتن مدافع مستقیم خود به سمت دروازه النصر شوت می زند که شوت او به زیبایی هر چه تمامتر تبدیل به گل می شود.

 

 

احمد نورالهی و دیگر همبازیان مهدی قایدی از این گل به وجد آمدند و در دقایق پایانی تلاش می کردند در این بازی برنده شوند. آنها برای رسیدن به سه امتیاز بازی تنها سه دقیقه کم آوردند. یک خطای پنالتی در دقیقه 87 کار را برای تیم مهدی علی خراب کرد و توزه گل مساوی را به ثمر رساند. النصر همانند شباب الاهلی 17 امتیازی شد اما هم چنان به دلیل تفاضل گل کمتر تیم چهارم به حساب می آید. 

 

مهدی قایدی در این بازی نشان داد هم چنان یکی از بازیکنان تاثیر گذار شباب الاهلی بشمار می رود و هر گاه وارد میدان شود تیمش می تواند برای رسیدن به گل برنامه ریزی کند. باشو با وجود نیمکت نشینی در تیم ملی فوتبال ایران و شباب الاهلی نشان داده روحیه خود را حفظ می کند و هر گاه وارد میدان شود آماده گلزنی یا ایجاد موقعیت گل است. البته او در استقلال بارها و بارها نشان داد در صورت حضور ثابت در زمین هم می تواند مهاجم تاثیر گذاری باشد و باید منتظر ماند و دید که آیا این گل ها در نهایت منجر به حضور ثابت او در ترکیب شباب الاهلی خواهد شد یا نه.

 

1666772

دیدگاه‌ها