کد خبر : 1793515 | 30 آبان 1400 ساعت 23:16 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو: از هواداران اینتر عذرخواهی می‌کنم

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر از کسب برتری مهم این تیم مقابل ناپولی ابراز خوشحالی کرد.

لائوتارو: از هواداران اینتر عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در دیداری حساس و تعیین کننده و به دشواری توانست 2-3 ناپولی را مغلوب کرده و خود را به فاصله چهار امتیازی صدر جدول لیگ ایتالیا برساند. لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر که گل سوم این تیم را وارد دروازه اوسپینا کرد، از هواداران این تین بابت خراب کردن پنالتی در دیدار مقابل میلان در دربی دلامدونینا عذرخواهی کرد.

 

لائوتارو مارتینز گفت: "این یک مسابقه بسیار مهم برای ما در مقابل صدرنشین بود و ما در بازی های قبلی نیز مستحق کسب پیروزی بودیم، بنابراین باید دوباره ثابت می کردیم که در مسیر درستی قرار داریم. بعضی اوقات نتایج مطابق میل ما رقم نمی خورد، اما اینتر امروز با انرژی و شخصیت بالایی بازی کرده و سه امتیاز مهم را کسب کرد.

 

1662490

 

خراب کردن پنالتی مقابل میلان؟ من از هواداران اینتر عذرخواهی می کنم، زیرا همیشه ممکن است اشتباهاتی رخ دهد. تقریبا یک ماهه را بدون گلزنی سپری کردم، اما همانطور که گفتم من همیشه سعی می کنم برای اینتر تلاش کنم، مهم نیست که گلزنی کنم یا نه، بلکه پیروزی اینتر اهمیت دارد. این باشگاه مانند خانواده من هستند و کسب پیروزی احساس شگفت انگیزی به من می دهد.

 

آنخل کوره‌آ همیشه سخت تلاش می کند، او به من قول داد تا امروز در گلزنی به من کمک کند و آخر هم یک پاس گل داد. ما جشن شادی خاصی برگزار کردیم و امیدوارم که شما پیام این جشن را دریافت کرده باشید."

دیدگاه‌ها