کد خبر : 1793608 | 01 آذر 1400 ساعت 14:30 | 187.8K بازدید | 226 دیدگاه

ادعای صفحه توئیتری فوتی رنکینگز

استقلال به بنی‌یاس خورد، سپاهان به الشارجه

صفحه توئیتری فوتی رنکینگز از نحوه برخورد تیم ها در دیدارهای پلی آف و سیدبندی تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا 2022 رونمایی کرد.

استقلال به بنی‌یاس خورد، سپاهان به الشارجه

 

به گزارش "ورزش سه"، صفحه توئیتری فوتی رنکیگنز مدعی شد که نمایندگان ایران و امارات در مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. این صفحه توئیتری که پیش از این سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا را منتشر می کرد، حالا خبر از تقابل استقلال با بنی یاس و سپاهان با الشارجه امارات خبر داده است.

 

فوتی رنکینگز در ابتدا نوشته است: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 را اعلام کرد. توجه داشته باشید که مجوز تیم های پرسپولیس و استقلال همچنان در دست بررسی است و حضور آنها هنوز قطعی نشده است. تاجیکستان، لبنان و کره شمالی مسابقات ACL 2022 را از دست خواهند داد.

بدین ترتیب تیم های السد، الدحیل و الریان از قطر، فولاد و پرسپولیس از ایران، الهلال، الفیصلی و الشباب از عربستان، الجزیره و شباب الاهلی از امارات، نیروی هوایی عراق، پاختاکور ازبکستان، الوحدات اردن، بمبئی سیتی هند، آهال ترکمنستان و الجیش سوریه 16 تیمی هستند که حضور خود را در مرحله گروهی قطعی کرده اند.

 

بدین ترتیب، سایر تیم ها باید برای کسب 4 سهمیه باقی مانده تلاش کنند. طبق ادعای فوتی رنکینگز، استقلال در تک بازی پلی آف میزبان بنی یاس امارات است، سپاهان نیز میزبان الشارجه است، التعاون عربستان نیز با الزوراء عراق و الغرافه نیز با برنده دیدار الشرطه و نماینده دوم ازبکستان دیدار می کند.

 

 

فوتی رنکینگز سیدبندی احتمالی را نیز بدین شرح اعلام کرده است:

سید ۱: السد قطر، الهلال عربستان، پرسپولیس، الجزیره امارات، الدحیل قطر
سید ۲: الفیصلی اردن، فولاد ایران، شباب الاهلی امارات، الریان قطر، الشباب عربستان
سید ۳: پاختاکور ازبکستان، الوحدات اردن، بمبئی هند، آهال ترکمنستان، الجیش سوریه
سید ۴: نیروی هوایی عراق، 4 تیم برنده‌ دیدارهای پلی آف

 

1666957

 

1666958

دیدگاه‌ها