کد خبر : 1793654 | 01 آذر 1400 ساعت 17:49 | 58K بازدید | 70 دیدگاه

چرا بابک مرادی مورد غضب مجیدی قرار گرفت؟

سرمربی استقلال به خاطر بی‌انگیزگی در تمرینات بابک مرادی را در اختیار باشگاه قرار داده است.

چرا بابک مرادی مورد غضب مجیدی قرار گرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی یکی از بازیکنان استقلال است که طی هفته های گذشته بسیار مورد توجه رسانه‌ها بوده است. مرادی که قبل از شروع فصل بحث هایی درباره خروج نامش از لیست استقلال وجود داشت، در نهایت در جمع شاگردان مجیدی ماندگار شد اما مشخص بود که او بابت بازی نکردن در این تیم ناراحت است.


در نهایت طی روزهای گذشته او با سرمربی استقلال دچار چالش هایی شد که مجیدی را بر آن داشت تا او را در اختیار باشگاه قرار بدهد.


ماجرا از این قرار است که بعد از خط خوردن مرادی از لیست بازی با نساجی، وقتی فرهاد مجیدی فردای بازی از مرادی می‌خواهد همچون سایر بازیکنانی که به میدان نرفته بودند، به تمرین بپردازد با مخالفت این بازیکن مواجه می‌شود.


مرادی در روز بازی با نساجی چون در اردو و ورزشگاه نبود،‌همراه با مربی اختصاصی 90 دقیقه تمرین پرفشار انجام داد و به همین خاطر از مجیدی خواست که تمرین نکند  و در نهایت محل تمرین را ترک کرد.


این بازیکن روز گذشته در جلسه فنی تیم حاضر بود و بعد کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. او امروز هم به محل تمرین رفت و در آیتم های تمرینی حضور داشت اما در اواسط تمرین مجیدی به سرپرست تیم اعلام کرد که اجازه ندهد به تمرین ادامه بدهد و سپس او را در اختیار باشگاه قرار داد. 


مرادی نیز خطاب به مجیدی در محل تمرین اعلام کرده که اگر او را نمی‌خواهد نامه عدم نیازش را امضا کند و در غیر اینصورت در تمرینات شرکت خواهد کرد. 
ظاهرا فرهاد مجیدی اعتقاد دارد مرادی با توجه به نبود در لیست تیم بی انگیزه است و در تمرینات آمادگی کافی را از خود نشان نمی‌دهد. به همین خاطر او در اختیار باشگاه قرار گرفته و باید دید چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد. 


گفتنی است؛ مرادی در صورت جدایی از استقلال در مقطع کنونی تا نیم فصل نمی‌تواند با تیم ایرانی دیگری قرارداد امضا کند.

دیدگاه‌ها