کد خبر : 1793880 | 02 آذر 1400 ساعت 21:28 | 36.9K بازدید | 9 دیدگاه

روی PSG متمرکز هستم؛

واکنش پوچتینو به شایعه توافق با منچستریونایتد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد به قرارداد خود با این باشگاه پایبند خواهد بود.

واکنش پوچتینو به شایعه  توافق با منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از اخراج اوله گونار سولسشر، اخبار زیادی در مورد تمایل مائوریسیو پوچتینو به جدایی از پاری سن ژرمن و تمایل به در دست گرفتن هدایت شیاطین سرخ منتشر شدد است. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، مائوریسیو پوچتینو در این رابطه صحجبت کرده و مطابق انتظار تاکید کرد به قرارداد خود با باشگاه فرانسوی پایبند است.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "من روی فوتبال متمرکز هستم و شایعات را نادیده می‌گیرم. ما اینجا هستیم تا فردا شب یک نمایش درخشان ارائه دهیم. ما روی روند آماده سازی حداکثری برای دیدار مقابل منچسترسیتی تمرکز کرده ایم. من روی فوتبال خیلی متمرکز شده ام. من بچه نیستم، تمام زندگی ام را صرف فوتبال کرده و 12 سال است که سرمربی هستم. در این دنیای فوتبال شایعاتی وجود دارد و من کاملا درک می کنم که چه اتفاقاتی گاهی به صورت مثبت و برخی اوقات به صورت منفی رخ می دهد. این موارد نباید حواس شما را پرت کند، زیرا شایعات همیشه وجود دارد.

 

ما بسیار متمرکز بوده و 100 درصد تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد خود را در باشگاه ارائه دهیم. من در پاری سن ژرمن بسیار خوشحالم و ما روی تلاش برای کسب بهترین نتایج ممکن در ادامه فصل متمرکز شده ایم. من با احترام به باشگاه خودم پاری سن ژرمن و یک باشگاه دیگر فکر می کنم و به هیچ وجه مرکب اشتباه نخواهم شد. اما باید روی پاری سن ژرمن تمرکز کنم و افکار و عملکرد دیگران به من مربوط نیست.

 

1657652

 

هرچه در گذشته گفتم نیز مربوط به گذشته و دوران حضورم در اسپانیول بود، زیرا در آن مقطع رویای من ملاقات با سر الکس فرگوسن بود. هر چیزی که الان بگویم سوءتفاهم و خارج از چارچوب خواهد بود. من بازیکن پاری سن ژرمن بوده و عاشق این باشگاه و عاشق هستم. فوتبال امروز اینگونه است و ما در چنین دنیایی فعالیت می کنیم.

 

فکر کنم به صورت روشن به همه شما گفتم که قرارداد من تا سال 2023 یعنی این فصل و یک فصل دیگر اعتیار دارد. من در پاری سن ژرمن واقعا خوشحالم و این یک واقعیت است.  تاکید می کنم، واقعیت این است که من در پاریس خوشحالم. فوتبال معطوف به اتفاقات امروز بوده و مربوط به فردا نیست. باشگاه نیاز به برنامه ریزی دارد و ما باید همیشه برنامه ریزی کنیم، اما من به وضوح حرفم را به شما گفتم.

 

شرایط سرخیو راموس؟ یک هفته طول کشید تا او تمرین کند. حضور راموس در کنار ما خوشحال کننده است، اما او باید آرام آرام شرایط فیزیکی خود را بهبود بخشد. برای او حضور راموس در تمرینات گروه گام بزرگی رو به جلو است."

دیدگاه‌ها