کد خبر : 1793888 | 02 آذر 1400 ساعت 22:09 | 35.9K بازدید | 5 دیدگاه

ایام به کام کریستیانو نیست؛

رونالدو و طالع عجیب؛ چهار اخراج در سه سال!

کریستیانو رونالدو در سال های اخیر در رده باشگاهی اوضاع چندان خوبی را تجربه نکرده است.

رونالدو و طالع عجیب؛ چهار اخراج در سه سال!

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی یونایتد نیز شغل خود را از دست داد تا روزهای دشوار کریستیانو رونالدو در رده باشگاهی در فصول اخیر با اخراج یک سرمربی دیگر تکمیل شود.

 

تنها یک سال بعد از ورود کریستیانو رونالدو به رختکن یوونتوس بود که ناکامی این تیم در فتح لیگ قهرمانان و شکست غیرمنتظره برابر آژاکس در یک چهارم نهایی باعث شد مکس آلگری علیرغم سپری کردن پنج فصل فوق العاده، فتح پنج اسکودتو و دو بار راهیابی به فینال لیگ قهرمانان، شغل خود را در تورین از دست بدهد.

 

1667312

 

اما مائورتسیو ساری تنها یک فصل روی نیمکت یوونتوس حضور داشت و علیرغم فتح اسکودتو، این سرمربی ایتالیایی بعد از گذشت یک سال از این باشگاه جدا شده و جای خود را به آندره‌آ پیرلو، گزینه جوان و کم تجربه جدید باشگاه داد.

 

اما این سرمربی نیز توفیقی در یوونتوس نداشت و حتی بیانکونری تا روز پایانی در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز تردید داشت. در نهایت آندره‌آ پیرلو با کسب رتبه چهارم جدول و ناکامی در لیگ قهرمانان از این باشگاه جدا شده و مدیران یوونتوس دوباره مکس آلگری را استخدام کردند.

 

اما در اواخر فصل تابستان بود که کریستیانو رونالدو به این نتیجه رسید در تورین قرار نیست به افتخار بزرگی دست یابد و به همین دلیل این ستاره پرتغالی بعد از 13 سال دوباره لباس منچستریونایتد را به تن کرد. اما اوضاع در ماه های ابتدایی بازگشت به اولدترافورد هرگز باب میل کریستیانو رونالدو پیش نرفت و دو روز قبل مدیران باشگاه یونایتد حکم به اخراج اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی این باشگاه دادند. این چهارمین تجربه اخراج سرمربی برای کریستیانو رونالدو در حدود سه سال اخیر بود و این یعنی اوضاع مطابق میل این بازیکن نبوده است.

 

1667313

دیدگاه‌ها