کد خبر : 1793908 | 02 آذر 1400 ساعت 23:17 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

نارنجی پوشان به یاد بازیکن بدشانس(عکس)

بازیکنان سایپا در اقدامی جالب به یاد بازیکن مصدوم تیم‌شان بازی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا که شرایط متفاوتی نسبت به سالیان اخیر تجربه می‌کند و در لیگ دسته اول حضور دارد و در تلاش برای صعود دوباره به سطح اول فوتبال ایران است، روز گذشته در هفته نهم لیگ یک به تساوی مقابل خوشه طلایی ساوه دست یافت که قبل از این دیدار نارنجی پوشان دست به اقدام جالبی زدند.

 

 

1667354

 

 

سعید محمدفرد، مدافع راست دو فصل اخیر سایپا که امسال هم تصمیم به ادامه همکاری با نارنجی پوشان گرفت، در دیدار هفته هشتم لیگ دسته اول با یک بدشانسی مواجه شد و آسیب دیدگی جدی پیدا کرد تا از ترکیب تیمش خارج شود.

 

این مدافع راست ۲۶ ساله که پس از دوران طولانی مدت حضورش در پارس جنوبی جم به سایپا پیوست و در دو فصل اخیر برای نارنجی پوشان در لیگ برتر به میدان رفته بود، اکنون بخاطر مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نمی‌تواند تیمش را تا ۶ ماه آینده همراهی کند.

 

 

 

1667353

 

محمدفرد در جریان دیدار حساس سایپا مقابل خیبر خرم‌آباد با پارگی رباط صلیبی مواجه شد که هم‌تیمی‌هایش روز گذشته در اقدامی جالب با پیراهنی که تصویر او را روی آن داشت، وارد زمین شدند و به این شکل برای مدافع راست نارنجی‌پوشان آرزوی سلامتی کردند.

 

البته سایپا پس از مصدومیت محمدفرد در دیدار با  خیبر خرم‌آباد، پیمان شیرزادی را نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ از دست داد که این بازیکن حداقل دو هفته دیگر به شرایط بازی می‌رسد.

دیدگاه‌ها