کد خبر : 1793946 | 03 آذر 1400 ساعت 08:35 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

تنها تلاش تیرانداز برای کسب موفقیت کافی نیست!

ملی‌پوش تیراندازی گفت: هر ورزشکاری برای کسب سهمیه المپیک و موفقیت در بازی‌های آسیایی تلاش می‌کند اما در کنار تلاش نیازمند امکاناتی هستیم.

تنها تلاش تیرانداز برای کسب موفقیت کافی نیست!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پوریا نوروزیان در خصوص اردوهای تیم ملی تفنگ اظهار کرد: خداراشکر دو هفته ای است اردوها زیر نظر حسین باقری به عنوان سرمربی آغاز شده است و در حال تمرین هستیم. حدود ۱۳ تا ۱۴ نفر در اردو هستیم، البته دقیق نمی‌دانم. خانم نقی‌لو و آقای مناف نیز به عنوان کمک مربی در اردو حضور دارند.

 

ملی‌پوش تفنگ با ابراز امیدواری برای بهتر شدن شرایط اردوهای تیم ملی تیراندازی گفت: امیدواریم با آمدن رئیس جدید فدراسیون شرایط از لحاظ امکانات و فنی خیلی بهتر از این شود. امیدوارم با برنامه‌ریزی درست، راه درست برای موفقیت در بازی‌های آسیایی فراهم شود.

 

وی در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی گفت: مسابقات جام جهانی را پیش رو داریم. اولین مسابقه، جام جهانی مصر است که اسفند ماه برگزار می‌شود. البته حضور  و اعزام ما به این مسابقات مشخص نیست و به نظرم به تصمیم رئیس جدید و بودجه بستگی دارد. قطعا هدف بعدی هم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ خواهد بود و خود را برای این مسابقات آماده می‌کنیم.

 

نوروزیان در خصوص هدف بزرگتر خود یعنی کسب سهمیه المپیک گفت: هر ورزشکاری برای کسب سهمیه المپیک و حضور موفق در بازی‌های آسیایی تلاش می‌کند. همه تلاش می‌کنیم اما در کنار تلاش نیازمند امکاناتی هستیم که فکر می‌کنم آن نیازمندی ها برطرف نشده است. 

 

وی افزود: تلاش ما به تنهایی برای کسب سهمیه و یا مدال در بازی‌های آسیایی کافی نیست. در کنار کوشش ما امکاناتی نیاز است که باید فراهم باشد تا بتوان در مسابقات جهانی سهمیه کسب کرد و یا در بازی‌های آسیایی روی سکو رفت که فکر می‌کنم آن نیازها هنوز برطرف نشده است.

دیدگاه‌ها