کد خبر : 1794141 | 03 آذر 1400 ساعت 20:04 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

هراز با شکست در گنبد سه پله سقوط کرد

لیگ والیبال؛ پیکان، برنده بازی جنجالی هفته

تیم شهرداری ارومیه در حساس‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر والیبال مغلوب پیکان شد و هراز آمل نیز در گنبد باخت تلخی را تجربه کرد.

لیگ والیبال؛ پیکان، برنده بازی جنجالی هفته

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین بازی های هفته نهم لیگ برتر والیبال تیم پیکان با هدایت پیمان اکبری به مصاف شهرداری ارومیه رفت؛ تیمی که اکبری سال گذشته مسئولیت آن را بر عهده داشت.


شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه در ست‌های دوم و چهارم این مسابقه 25 بر 22 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 19 بر 17 مغلوب میزبان خود شدند.


شهرداری ارومیه قبل از شروع این مسابقه هفت برد و 20 امتیاز در پرونده داشت و با شکست سه بر دو برابر پیکان، 21 امتیازی شد. پیکانی‌ها نیز با کسب این برد 17 امتیازی از شش برد شدند و در جایگاه سوم باقی ماندند.


این مسابقه که دو ساعت و 51 دقیقه طول کشید، با حاشیه‌ها و درگیری بازیکنان دو تیم همراه شد و پوریا فیاضی در ست سوم و عادل غلامی در ست‌ چهارم کارت زرد دریافت کردند. عادل غلامی و محمدرضا حضرت‌پور در ست پنجم نیز کارت قرمز از داور اول گرفتند و آرمین تشکری نیز در این ست اخراج شد.


در دیگر جدال حساس این هفته تیم شهرداری گنبد از لبنیات هراز آمل پذیرایی کرد و میهمان خود را سه بر یک شکست داد.


رقابت دو نماینده گنبد و آمل سابقه دیرینه دارد و جایگاه فعلی آن‌ها در جدول نیز حساسیت این مسابقه را دو چندان کرده بود و شاگردان عظیم جزیده با کسب این پیروزی پنجمین برد خود را به دست آوردند و جای لبنیات را در رتبه چهارم جدول گرفتند. تیم گنبد در ست سوم این مسابقه پایاپای 25 بر 21 مغلوب شد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 32 بر 30 و 25 بر 22 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها