کد خبر : 1794200 | 03 آذر 1400 ساعت 23:07 | 22.1K بازدید | 3 دیدگاه

در انتظار پیروزی رئال بر شریف

اینتر 2 – 0 شاختار؛ یک پای نراتزوری در یک هشتم‌ نهایی

اینتر با درخشش ادین ژکو در نیمه دوم با دو گل موفق به شکست شاختار شد.

اینتر 2 – 0 شاختار؛ یک پای نراتزوری در یک هشتم‌ نهایی

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که لیگ قهرمانان این فصل را خوب شروع نکرد، در ادامه به سه پیروزی متوالی دست یافت تا حالا با یک بازی بیشتر از رئال مادرید، در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد.  جالب اینجاست ادین ژکو که به عنوان جانشین روملو لوکاکو راهی اینتر شد، در این مدت عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشته است.

 

شاختار می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل اول خود دست یابد، اما دودو در موقعیتی تک به تک در مقابل سمیر هندانوویچ مغلوب شد. اینتر در ادامه روندی هجومی به خود گرفت و فرصت های زیادی را از دست داد.

 

1667761

 

در دقیقه 22 و بعد از خلق یکی دو موقعیت و روی ارسال یک کرنر، اینتر می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه سر آنرره رانوکیا با حداقل اختلاف ممکن از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 28 اینتر صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول خود شد، اما ضربه سر ادین ژکو از فاصله ای نزدیک را تروبین با عکس العملی خیره کننده دفع کرد. دقایقی بعد فرناندو با ضربه ای فنی از سمت چپ می توانست زننده گل اول ساختار لقب بگیرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول لائوتارو مارتینز در موقعیتی تک به تک فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه شاختار داشت، اما خروج به موقع تروبین مانع رخ دادن این اتفاق شد و نیمه اول پرهیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

1667771

 

اما اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و بالاخره دروازه شاختار باز کرد. ابتدا ضربه والی و تماشایی لائوتارو مارتینز وارد دروازه شد و این گل به علت خطای مهاجم اینتر مردود اعلام شد. اما در دقیقه 60 اینتر به گل اول دست یافت. ارسال ایوان پریسیچ از سمت چپ و ضربه متئو دارمیان با دفاع خوب بازیکنان شاختار همراه شد، اما در ریباند ادین ژکو با یک ضربه محکم و دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول اینتر را به ثمر برساند.

 

اما این پایان کار نبود و دقایقی بعد اینتر به گل دوم دست یافت. باز هم ارسال ایوان پریسیچ این بار در دهانه دروازه به ادین ژکو رسید و این مهاجم باتجربه با پروازی بلند موفق شد دروازه شاختار را برای بار دوم نیز باز کند.

 

1667772

 

در دقیقه 80 دودو می توانست با ضربه ای زمینی اختلاف را به حداقل برساند، اما شوت زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار مودریک در سمت راست محوطه اینتر صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی او به دیرک برخورد کرد.

 

در ادامه اینتر بازی را به خوبی اداره کرد و در نهایت موفق به کسب سه امتیاز حساس این دیدار مقابل شاختار شد.

دیدگاه‌ها