کد خبر : 1794211 | 04 آذر 1400 ساعت 00:11 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی: از روز اول هدفم همین بود

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر مدعی شد رسیدن به دور یک هشتم لیگ قهرمانان دستاورد بزرگی خواهد بود.

اینزاگی: از روز اول هدفم همین بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در نیمه اول دیدار مقابل شاختار فرصت های گلزنی فراوانی را از دست داد، اما در نهایت در نیمه دوم دبل ادین ژکو به برتری رسیده و با یک بازی بیشتر از رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفت. سیمونه اینزاگی تاکید کرد از همان روز امضای قرارداد با باشگاه اینتر در ابتدای فصل در رویای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بوده است.

 

سیمونه اینزاگی در اتمام این دیدار به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "گل ابتدایی ژکو وزنه ای از روی شانه های ما برداشت و بعد از این گل موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم. 

 

1667794

 

رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برای ما یک دستاورد بزرگ خواهد بود و  من روزی که به عنوان مربی اینتر انتخاب شدم به این موضوع اشاره کردم. روزی که قراردادک را امضا کردم به همه گفتم که این هدف است و اینتر بیش از 10 سال بود موفق به انجام این کار نشده بود.

 

حالا ما 10 امتیاز کسب کرده و سه پیروزی متوالی به دست آورده این ایم و این برتری را تنها سه روز پس از شکست ناپولی در سری آ حاصل شده است. ما در فرم خوبی قرار داریم، اما باید به یاد داشته باشیم که در هر گوشه ای خطراتی وجود دارد و راهی طولانی در پیش است.

 

ما به هر قیمتی خواهان کسب این پیروزی مقابل شاختار دونتسک بودیم.  بازیکنان در پیروی از دستورات من فوق‌العاده عمل می کنند و من تاکتیک‌هایی را که در لاتزیو استفاده می کردم، اینجا با بازیکنانی با ویژگی‌های خاص تطبیق دادم. ما بهترین خط حمله را در سری آ داریم، اما چند امتیاز عقب هستیم و می خواهیم خودمان را به تیم های بالای جدول در لیگ ایتالیا برسانیم."

دیدگاه‌ها