کد خبر : 1794241 | 04 آذر 1400 ساعت 02:34 | 24.4K بازدید | 11 دیدگاه

گواردیولا: بازی رفت همه چیز برابر بود و باختیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد آنها مقابل تیمی بزرگ به پیروزی دست یافته اند.

گواردیولا: بازی رفت همه چیز برابر بود و باختیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب و در شرایطی که ابتدا از پاری سن ژرمن عقب افتاده بود، 1-2 این تیم پرستاره را مغلوب کرده و صعود خود به عنوان صدرنشین به دور بعدی لیگ قهرمانان را قطعی ساخت. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی ضمن ابراز خوشحالی از این دستاورد مدعی شد تیمش تا ماه فوریه روی رقابت های لیگ برتر انگلیس تمرکز خواهد کرد.

 

پپ گواردیولا گفت: "بازی بسیار خوبی بود. ما از هواداران خود تشکر می کنیم که به استادیوم اتحاد آمده و از ما حمایت کردند. شب خوبی برای ما رقم خورد. ما همیشه با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش می کنیم.

 

1667868

 

پاری سن ژرمن در ارسال پاس های کوتاه تیمی بسیار باکیفیت است و به همین علت دفاع کردن در مقابل این تیم بسیار دشوار می شود و بازیکنانم امشب با تمام توان مبارزه کردند. ما پیش از این نیز مجوز صعود به دور بعد را کسب کرده بودیم، اما امشب نیز بازی خوبی در مقابل یک تیم بزرگ انجام دادیم.

 

ما در دیدار رفت و پاریس با دو گل در مقابل پاری سن ژرمن شکست خوردیم، اما عملکرد از نظر تمامی آمارها بین دو تیم کاملا مشابه بود. حریف در هر لایه کیفیت بالایی دارد و همیشه ممکن است شما در مقابل تیمی مانند پاری سن ژرمن مغلوب شوید، اما ما امشب واقعا خوب بازی کردیم.

 

حریف ما تیمی بزرگ بوده و ستاره های باکیفیتی را در ترکیب خود در اختیار دارد. اما ما توانستیم نمایش سطح بالایی ارائه دهیم و من از این بابت خوشحال هستم. شاید فقط تنها پنج دقیقه بعد از دریافت گل خیلی خوب نبودیم که البته این نیز امری طبیعی است. عملکرد تیم رضایت بخش بود و من بسیار خوشحالم که منچسترسیتی دوباره در مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان حضور دارد. دور حذفی در ماه فوریه برگزار خواهد شد و ما تا آن مقطع فرصت داریم روی نتیجه گیری در رقابت های لیگ برتر تمرکز کنیم."

دیدگاه‌ها