کد خبر : 1794243 | 04 آذر 1400 ساعت 02:45 | 34.5K بازدید | 18 دیدگاه

پوچتینو: منچستریونایتد؟ حالا وقت این حرف‌ها نیست!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد تیمش نسبت به گذشته بهتر بازی می کند.

پوچتینو: منچستریونایتد؟ حالا وقت این حرف‌ها نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب با ارائه نمایشی نه چندان خوب در خانه منچسترسیتی با نتیجه 1-2 مغلوب شد تا قرار گرفتن این تیم در رده دوم جدول مرحله گروهی قطعی شود. شایعات زیادی در روزهای اخیر در مورد حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت منچستریونایتد منتشر شده، اما این سرمربی تمایلی به شفاف سازی در این رابطه نشان نداد.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "دو شرایط متفاوت در جریان مسابقه رقم خورد. بازیکنان منچسترسیتی بازی را بهتر شروع کردند و آنها در زمینه پرسینگ بسیار تهاجمی و با انرژی عمل می کردند. نمایش امشب ما نکات مثبتی هم در خود داشت، اما موارد دیگر در سبک بازی پاری سن ژرمن باید بهبود یابد.

 

1660896

 

در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رسیده و توانستیم در رختکن برخی مشکلات را حل کنیم. وقتی در ابتدا نیمه دوم با یک گل پیش افتادیم جریان بازی را به طور کامل تحت کنترل خود داشتیم. البته من از رقم خوردن این نتیجه ناامید هستم و شما باید هر روز پیشرفت کنید.

 

شایعات حضور روی نیمکت منچستریونایتد؟ بازیکنان به خوبی از وضعیت تیم آگاه هستند. همیشه در چنین محیط هایی شایعاتی وجود دارد که برخی مثبت و بعضی نیز برخی منفی هستند. اما حالا زمان مناسبی برای صحبت در مورد این شایعات نیست.

 

مارکو وراتی و جینی واینالدوم مصدوم بودند و به همین دلیل در مسابقه امشب برابر منچسترسیتی بازی نکردند. شما باید در همه جنبه ها و در تمامی موارد بازی خود پیشرفت کنید. ما در حال بهبود شرایط و طی این مسیر هستیم. من در کل از روند این تیم راضی هستم و به نظرم نسبت به یک ماه پیش موارد بهتری در سبک بازی پاری سن ژرمن وجود دارد، اما به تدریج شرایط یک تیم بهتر می شود."

دیدگاه‌ها