کد خبر : 1794257 | 04 آذر 1400 ساعت 10:48 | 30.1K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید تیاگو از پدیده لیورپول؛ او شگفت انگیز است

تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی لیورپول، تمجید ویژه ای از پدیده این تیم یعنی تایلر مورتون انجام داد.

تمجید تیاگو از پدیده لیورپول؛ او شگفت انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلکانتارا که در هفته‌های اخیر شایعاتی درباره احتمال بازگشت او به بارسلونا وجود داشته، شب گذشته در دیدار لیورپول برابر پورتو در ترکیب اصلی قرمزها قرار گرفت و علاوه بر به ثمر رساندن یک گل، نهایتاً موفق شد به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شود.

 

ستاره اسپانیایی لیورپول بعد از این نمایش درخشان گفت: "بعضی از بازیکنانی که معمولاً بازی نمی‌کنند، نمایش شگفت انگیزی داشتند. به همین دلیل است که ما خوشحال هستیم زیرا هنوز فوتبال جاه‌طلبانه‌ای بازی می‌کنیم و انگیزه های زیادی داریم. من دوست دارم کنار بازیکنان جوان بازی و تمرین کنم. بازیکنانی که در شروع دوران حرفه‌ای خود هستند و عطش زیادی برای موفقیت دارند. این که با صحبت کردن به آنها کمک کنم که درخشان‌تر ظاهر شوند."

 

 

1667899

 

 

تایلر مورتون، هافبک جوان و تنها 19 ساله لیورپول در بازی دیشب برابر پورتو توسط یورگن کلوپ در ترکیب اصلی به کار گرفته شد و اتفاقاً نمایشی عالی داشت. تیاگو آلکانتارا درباره این بازیکن نیز گفت: " ما از تایلر راضی هستیم. بازیکن شگفت انگیزی است که با ما تمرین می کند و شایسته حضور در ترکیب بود. او همچنین یک بازی شگفت انگیز انجام داد و به طور کلی فکر می‌کنم در فوتبال حرفه‌ای خود دورانی عالی را پیش رو خواهد داشت. ما از داشتن او خوشحالیم و در مقابل پورتو نمایش عالی داشت."

 

 

1667900

دیدگاه‌ها