کد خبر : 1794258 | 04 آذر 1400 ساعت 10:45 | 15.1K بازدید | 7 دیدگاه

رونالدو هم پنالتی خراب می‌کند

پترژلا:در زنیت هیچ‌کس به خوبی زیوبا نیست

سرمربی سابق زنیت مدعی است که آرتم زیوبا نسبت به سردار آزمون عملکرد بهتری داشته است.

پترژلا:در زنیت هیچ‌کس به خوبی زیوبا نیست

به گزارش "ورزش سه"، زنیت سه شنبه شب در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر مالمو به تساوی یک – یک رسید تا صعودش به لیگ اروپا را قطعی کند. شاگردان سرگئی سماک در این بازی یک ضربه پنالتی توسط آرتم زیوبا از دست دادند و به لطف گل دقیقه 92 یاروسلاف راکیتسکی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، به گل مساوی دست یافتند.

 

ولاستیمیل پترژلا سرمربی سابق در پایان این دیدار مدعی شد که آرتم زیوبا بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر روسیه است و حتی آزمون هم به خوبی او نیست. او گفت: اگر در مورد بازی سه شنبه صحبت کنیم، بازی وحشتناکی بود. زنیت نباید در اروپا اینطور بازی کند، این اصلا جایز نیست. آنها باید فوراً شرایط موجود را تغییر دهند، در غیر این صورت در ژانویه و در لیگ اروپا شکست خواهند خورد. من فکر می کنم تا آن زمان سماک چیزی به ذهنش می رسد.

 

مربی سابق زنیت در واکنش به پنالتی از دست رفته زیوبا نیز گفت: در این مورد نمی توانم چیزی بگویم. بله او پنالتی اش را به گل تبدیل نکرد، خب که چی؟ رونالدو هم ممکن است پنالتی اش را گل نکند. زیوبا بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر روسیه است و اکنون هیچ بازیکنی در سطح او وجود ندارد و باید این را پذیرفت. حتی سردار آزمون هم الان به خوبی آرتم نیست. می دانید که زیوبا چند گل در لیگ روسیه زده است؟

 

او در پایان گفت: فکر می کنم که زنیت باید در نقل‌وانتقال‌های تابستانی بازیکنان جوان‌تری برای رقابت با زیوبا و سایر بازیکنان بخرد. زنیت نیازی به خرید بازیکنان خارجی ندارد.

 

دیدگاه‌ها