کد خبر : 1794266 | 04 آذر 1400 ساعت 11:15 | 49.6K بازدید | 35 دیدگاه

کنایه هواداران رئال به شکست PSG و امباپه (عکس)

چهارشنبه شب این تنها هواداران منچسترسیتی نبودند که از پیروزی برابر پاری سن ژرمن خوشحال شدند.

کنایه هواداران رئال به شکست PSG و امباپه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته بار دیگر موفق شد نمایش درخشانی را در لیگ قهرمانان ارائه دهد و با سه گل برابر شریف به برتری برسد.

داوید آلابا، تونی کروس و کریم بنزما سه گل این تیم را در مولداوی به ثمر رساندند تا صعود آنها به مرحله یک هشتم قطعی شود.

رئال مادرید حالا باید آخرین دیدار مرحله گروهی را در برابر اینتر برگزار کند و اگر در این بازی شکست نخورد به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان خواهد رفت.

اما این تنها اتفاقی نبود که باعث خوشحالی هواداران رئال مادرید در بازی شب گذشته شده بود.

اتلتیکو مادرید، رقیب همشهری، آنها نیز در خانه با یک گل برابر میلان شکست خورد تا در بازی آخرش نیاز به پیروزی برابر پورتو داشته باشد. این اتفاقی است که برای بارسلونا نیز رخ داده و آنها هم باید در بازی آخر برابر بایرن به پیروزی برسند تا به مرحله بعدی صعود کنند.

 

1653756

 

اما حتی این هم پایان خوشحالی هواداران رئال نبود. کیلیان امباپه که به احتمال زیاد در پایان فصل به سانتیاگو برنابئو منتقل خواهد شد، در جریان دیدار سیتی برابر پاری سن ژرمن موفق به گلزنی شد اما با این حال پی اس جی بازی را به شاگردان پپ گواردیولا واگذار کرد.

قبول این شکست به این معناست که این باشگاه پر ستاره فرانسوی پس از منچسترسیتی، به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

این اتفاق واکنش‌های متفاوتی را از سوی هواداران رئال در سراسر دنیا به همراه داشت چون این موقعیتی ایده‌آل برای آنها به حساب می‌آید: امباپه گلزنی می‌کند اما پی اس جی شکست می‌خورد.

یکی از هواداران رئال در صفحه توییترش نوشت:« گلزنی امباپه و شکست پی اس جی به شکلی باورنکردنی برای من خوشایند است.»

 

1667909

 

دیگری نیز اظهار داشت:« پی اس جی باخت، امباپه گل زد و رئال برد؟ عجب روز خوبی برای من در محل کار شد.»

 

1667908

 

این در حالی است که حضور پی اس جی در رده دوم جدول و صدرنشینی احتمالی رئال مادرید در گروه خود به این معناست که شاید آنها در مرحله بعدی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر بروند.

دیدگاه‌ها