کد خبر : 1794268 | 04 آذر 1400 ساعت 11:30 | 7.4K بازدید | 2 دیدگاه

ژکو: به نظر می‌رسید دروازه شاختار طلسم شده است

ادین ژکو، مهاجم اینتر، مدعی شده که برای به ثمر رساندن همین گل‌های مهم به این تیم پیوسته است.

ژکو: به نظر می‌رسید دروازه شاختار طلسم شده است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و شاختار شب گذشته در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند و این شاگردان سیمونه اینزاگی بودند که با نتیجه 0-2 به برتری رسیدند.

هر دو گل اینتر در این بازی توسط ادین ژکو به ثمر رسید و پیروزی آنها در این دیدار به همراه پیروزی رئال مادرید برابر شریف در دیگر دیدار گروه، زمینه‌ساز صعود این تیم به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان شد.

ژکو پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« اینتر برای همین من را به خدمت گرفت و من سعی می‌کنم سهمم را ایفا کنم. ما در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم و دروازه‌بان آنها واقعا خوب کار کرد. شما باید در این سطح صبور باشید. ما کلین شیت کردیم و دو گل در نیمه دوم زدیم. امیدوارم این کافی باشد.»

 

1656142

 

این پنجاهمین گل ژکو در رقابت‌های اروپایی به حساب می‌آمد و او موفق شد جایزه بهترین بازیکن زمین ا نیز از آن خود کند.

این مدافع اهل بوسنی ادامه داد:« این امتیازات اهمیت بسیاری برای ما دارند و حالا به هدفی که داریم نزدیک هستیم. در نیمه اول اینطور به نظر می‌رسید که دروازه شاختار طلسم شده است و توپ واقعا نمی‌خواست وارد دروازه شود. ما دو گل زدیم که مردود اعلام شد. خوشبختانه در آخر توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. مربی بین دو نیمه به ما گفت که باید به همین روند ادامه دهیم.»

دیدگاه‌ها