کد خبر : 1794293 | 04 آذر 1400 ساعت 18:35 | 24.3K بازدید | 9 دیدگاه

منچسترسیتی و برابری با رکورد ویژه شیاطین سرخ

منچستر سیتی به دومین تیم انگلیسی تبدیل شد که برای پنجمین فصل متوالی به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان می‌شود.

منچسترسیتی و برابری با رکورد ویژه شیاطین سرخ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یکی از تیم‌هایی بوده که در فصول گذشته لیگ قهرمانان اروپا در قامت یک مدعی ظاهر شده است.‌ آنها فصل گذشته تا آستانه رسیدن به رویای خود یعنی فتح چمپیونزلیگ نیز پیش رفتند اما نهایتاً در مسابقه فینال کار را به یک حریف انگلیسی دیگر یعنی چلسی واگذار کردند تا حسرت‌شان یک سال دیگر نیز ادامه داشته باشد.

 

اما سیتیزن ها در فصل جدید نیز نشان داده اند که برای قهرمانی در چمپیونزلیگ پا به این مسابقات گذاشته اند. شاگردان پپ گواردیولا شب گذشته برابر تیم پرستاره پاری سن ژرمن قرار گرفته و نهایتاً موفق شدند این تیم را در خانه با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارند؛ بردی که باعث شد سیتی انتقام شکست دور رفت را هم از تیم فرانسوی گرفته باشد.

 

 

1667952

 

 

پیروزی شب گذشته منچسترسیتی برابر پاری‌سن‌ژرمن باعث شد که در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود این تیم به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی مسابقات قطعی شود؛ موضوعی که باعث شد منچسترسیتی با رکورد ویژه تیم همشهری یعنی یونایتد برابری کند. در واقع سیتی به دومین تیم بعد از منچستریونایتد تبدیل شد که در پنج فصل متوالی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شده است؛ کاری که پیش از این شیاطین سرخ در حد فاصله فصول 07-2006 تا 11-2010 موفق به انجام آن شده بودند.


 

دیدگاه‌ها