کد خبر : 1794328 | 04 آذر 1400 ساعت 16:41 | 21.3K بازدید | 9 دیدگاه

فردا همه چیز مشخص می شود

اوج نگرانی در رئال، احتمال دوری طولانی مدت آلابا

پیروزی 0-3 رئال در زمین شریف با مصدومیت داوید آلابا کمرنگ شد و اکنون این نگرانی وجود دارد که او سال 2021 دیگر نتواند به میادین برگردد.

اوج نگرانی در رئال، احتمال دوری طولانی مدت آلابا

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که رئال به پیروزی در زمین شریف نیاز داشت، توانست با سه گل بر حریف مولداو خود غلبه کند اما در این شب درخشان، داوید آلابا دچار مصدومیت شد.

63 دقیقه از بازی گذشته بود که مدافع اتریشی درون محوطه جریمه رئال روی زمین نشست و اعلام کرد که قادر به ادامه بازی نیست. پزشکان وارد زمین شدند و 2 دقیقه بعد دستور تعویض نیز صادر شد.

 

 

1667834

 

 

در پایان بازی کارلو آنچلوتی سرمربی رئال گفت که مشکل ستاره اتریشی چندان جدی نیست ولی تایید کرد که ساق پای او رگ به رگ شده و پس از MRI مشخص خواهد شد که شرایط دقیق او چگونه است.

طبق ادعای مارکا از شب گذشته نگرانی ها در رئال شروع شده چرا که این احتمال وجود دارد آلابا تا پایان سال 2021 نتواند به میادین برگردد.

 

 

1657624

 

 

اگر مشکل او مصدومیت درجه یک ساق پا باشد،  بین 3 تا 4 هفته بازی های رئال را از دست خواهد داد. مصدومیت درجه دو این دوری را به 4 تا 6 هفته افزایش می دهد و در بدترین حالت بین 6 تا 8 هفته قادر به همراهی رئال نخواهد بود. آلابا امروز را استراحت خواهد کرد و فردا در کلینیک رئال حاضر خواهد شد.

رئال در یک ماه پیش رو بازی های سنگینی برابر سویا، بیلبائو، اتلتیکو، سوسیداد و اینتر پیش رو دارد که غیبت آلابا در آنها می تواند کاملا محسوس باشد.

 

 

دیدگاه‌ها