کد خبر : 1794338 | 04 آذر 1400 ساعت 21:01 | 11K بازدید | 3 دیدگاه

می توانیم صعود کنیم

خوشبینی گریزمان؛ اتلتیکو هنوز زنده است

ستاره فرانسوی اتلتیکو با وجود قعرنشینی در گروه همچنان امیدوار است در روز پایانی بتوانند به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کنند.

خوشبینی گریزمان؛ اتلتیکو هنوز زنده است

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته میلان در زمین اتلتیکو مادرید به یک پیروزی ارزشمند دست یافت تا امیدهایش برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را زنده نگاه دارد.

 

 

1667849

 

 

گل دیرهنگام مسیاس جونیور در دقیقه 87 سبب شد که میلان به رده سوم جدول صعود کند و بالاتر از میزبانش قرار بگیرد. کار میلان اما هنوز هم برای صعود سخت است، چرا که آنها نه تنها در هفته پایانی باید لیورپول را در سن‌سیرو شکست دهند، بلکه امیدوار باشند که پورتو هم در خانه‌اش برابر اتلتیکومادرید متوقف شود.

 

 

1668037

 


آنتوان گریزمان ستاره سابق بارسلونا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« آن‌ها خیلی خوب تیم ما را آنالیز کرده بودند. نقشه‌های ما جواب نداد و میلان تیم برتر بود. باید پیشرفت کنیم و نقاط ضعف را پوشش دهیم. امیدوارم در هفته پایانی مقابل پورتو نتیجه لازم را کسب کنیم. من هنوز امیدوار هستم چون حذف نشده ایم و در روز پایانی شانس داریم.»

 

لازم به ذکر است که این سومین شکست متوالی اتلتیکو در دور گروهی بود. شاگردان سیمئونه در دو بازی قبلی به لیورپول باخته بودند.

 

دیدگاه‌ها