کد خبر : 1794361 | 04 آذر 1400 ساعت 21:41 | 12.7K بازدید | 8 دیدگاه

فدراسیون؛ اساسنامه تایید نشود فیفا چالش ایجاد می‌کند

فدراسیون فوتبال بر اساس درخواست فیفا ماده یک اساسنامه که فدراسیون فوتبال را تعریف می کند تغییر داده است.

فدراسیون؛ اساسنامه تایید نشود فیفا چالش ایجاد می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، این تغییر مورد تایید مجمع عمومی فدراسیون فوتبال قرار گرفته و دولت هم آنرا تایید کرده است و حال قرار است مجلس در مورد آن نظر دهد. فیفا برای تایید نهایی این ماده از سوی دولت و مجلس ایران مدت زمانی را برای فدراسیون فوتبال ایران تعریف کرده که این زمان در حال نزدیک شدن به پایانش است. 

 

طهمورث حیدری یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص این موضوع به سایت فدراسیون فوتبال گفت: «تصویب اساسنامه فدراسیون در صلاحیت مجمع عمومی فدراسیون بوده است که این کار در سال گذشته انجام شد و به تایید فیفا هم رسید، اما در عین حال و برابر توافقی که بین فیفا و معاون وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت مقرر شد تا به موجب اصلاحاتی که در مقررات ملی ورزش صورت می‌گیرد، شرایطی فراهم شود که ماده یک اساسنامه عملا و در اجرا با مشکلی مواجه نشود. امیدوارم این اتفاق تا زمانی که فیفا به فدراسیون فوتبال ایران مهلت داده است، توسط مجلس نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تصویب شود، در صورت عدم تایید ماده یک اساسنامه توسط مجلس ممکن است برای فدرسیون فوتبال وتیم های ملی کشور چالش ایجاد کند.»

 

از آنجایی که طهمورث حیدری یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به حساب می آید دیدگاه های او دیدگاه رسمی فدراسیون فوتبال بشمار می رود.

دیدگاه‌ها