کد خبر : 1794380 | 05 آذر 1400 ساعت 00:10 | 65.9K بازدید | 11 دیدگاه

صعود شگفت‌انگیز فاینورد با جهانبخش

ستاره ایرانی فاینورد در شب برتری تیمش برابر اسلاویا پراگ حضور تعویضی در زمین داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم گروه E لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال فاینورد که برای چهارمین بازی پیاپی علیرضا جهانبخش را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب(به وقت ایران) در استادیوم اِدِن به مصاف تیم اسلاویا پراگ چک رفت.

 

تیم فاینورد هلند که طی چهار مسابقه اخیرش در لیگ کنفرانس اروپا سه پیروزی و یک مساوی داشت، امشب به دنبال کسب یک امتیاز و قطعی کردن صعودش از مرحله گروهی بود، اما تا ثانیه‌های پایانی در آستانه شکست قرار داشت که از یک باخت خارج از خانه فرار کرد.

 

 

1668085

 

 

 

یاران جهانبخش که در صورت شکست در بازی امشب، تیم اسلاویا پراگ چک را در فاصله یک امتیازی خود می‌دیدند و صعودشان به هفته ششم لیگ کنفرانس اروپا کشیده می‌شد، توانستند با کسب تساوی برابر حریف خود به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

 

فاینورد هلند که از دقیقه ۳۶ یک اخراجی داده و ۱۰ نفره شده بود، در دقیقه ۳+۹۰ توانست شکست ۲ بر یک مقابل اسلاویا پراگ چک را با تساوی عوض کند و با ضربه سر تماشایی دسرس دومین گل را به ثمر رساند.

 

 

1668084

 

 

یاران جهانبخش با تساوی ۲ بر ۲ در بازی امشب مقابل اسلاویا پراگ چک ۱۱ امتیازی شد تا با ۴ امتیاز بیشتر نسبت به حریف خود در صدر جدول گروه E لیگ کنفرانس اروپا بماند و صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی را  قطعی کند.

 

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد که در دو مسابقه گذشته تیمش حضور تعویضی در زمین داشت و پیش از آن هم مقابل یونیون برلین نتوانسته بود به میدان برود، امشب برابر اسلاویا پراگ از دقیقه ۷۸ وارد زمین شد.

دیدگاه‌ها