کد خبر : 1794395 | 05 آذر 1400 ساعت 10:16 | 11.2K بازدید | 4 دیدگاه

گردهمایی هواداران ناپولی برای یادبود مارادونا (عکس)

هواداران ناپولی برای گرامیداشت یاد و خاطره دیه‌گو مارادونا، اسطوره فقید این تیم، کنار هم جمع شدند.

گردهمایی هواداران ناپولی برای یادبود مارادونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مارادونا که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های دنیای فوتبال شناخته می‌شد، در تاریخ 25 نوامبر 2020 از دنیا رفت و روز گذشته سالگرد درگذشت این فوق ستاره آرژانتینی بود.

او به عنوان بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه ناپولی نیز از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در بین هواداران این باشگاه و شهر ناپل برخوردار است و خبر درگذشت او در سال گذشته با واکنش گسترده مردم این شهر همراه شده بود.

تصاویر مارادونا روی دیوارهای سراسر این شهر همچنان به چشم می‌خورد و حتی کسانی که خاطرات زیادی از دوران حضور او در این تیم به یاد نداشتند یا حتی در آن زمان متولد نشده بودند نیز احترام ویژه‌ای برایش قائل بودند.

 

1668112

 

باشگاه ناپولی نیز پس از درگذشت این اسطوره فقید، تصمیم گرفت که نام ورزشگاه اختصاصی خود را به یاد او به دیه‌گو آرماندو مارادونا تغییر دهد.

با توجه به این حجم از علاقه و احترامی که در بین مردم شهر ناپل نسبت به این فوق ستاره سابق دنیای فوتبال وجود داشت، دور از انتظار نبود که آنها برای گرامیداشت یاد و خاطره او در سالگرد درگذشتش در کنار هم جمع شده و شمع‌ها و پرچم‌هایی را نیز با خود به همراه داشته باشند.

آنها در این گردهمایی همچنین شروع به خواندن سرودهایی کردند که در طول دو عنوان قهرمانی مارادونا به همراه ناپولی در لیگ ایتالیا برای او سر داده می‌شد تا به این شکل به جایگاه مهم او در تاریخ باشگاه‌شان نیز اشاره کرده باشند.

دیدگاه‌ها