کد خبر : 1794401 | 05 آذر 1400 ساعت 11:29 | 95.2K بازدید | 36 دیدگاه

برای رفع مشکل بزرگ گلزنی

یکی از این دو ستاره را بارسایی بدانید (عکس)

دو گزینه نهایی بارسلونا برای تقویت خط حمله مشخص شدند.

یکی از این دو ستاره را بارسایی بدانید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در این فصل طی 18 بازی تنها 22 گل به ثمر رسانده است (20 گل در 13 بازی لیگ و 2 گل در 5 بازی لیگ قهرمانان اروپا) که با آمار و ارقام تیمی که آرزویش کسب عناوین بزرگ است، کاملاً فاصله دارد.

 

باشگاه با توجه به مشکل گلزنی تیم چه در زمان رونالد کومان و چه بعد از حضور ژاوی، به دنبال جذب یک تمام کننده در نقل و انتقالات ژانویه خواهد بود. اما با توجه به وضعیت حساس اقتصادی، بارسا تنها در صورتی موفق به انجام این کار خواهد شد که نخواهد هزینه زیادی برای جذب بازیکن پرداخت کند.

 

ژاوی در ابتدا ترجیح می‌داد که یک وینگر به خدمت بگیرد و در این راستا نام رحیم استرلینگ مطرح شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه معتقد هستند که تیم بیشتر به یک شماره 9 تمام کننده احتیاج دارد. در واقع این اعتقاد وجود دارد که ممفیس دیپای نمی تواند در بخش تمام کنندگی نقش اصلی را ایفا کند.

 

 

1660054

 

 

از طرفی اخیراً مشخص شد که به احتمال زیاد سرخیو آگوئرو به زودی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و لوک دی‌یونگ نیز نمی‌تواند مهره قابل اتکایی در این رابطه تلقی شود. همه این مسائل باعث شده که بارسا به جذب یک مهاجم گلزن احتیاج داشته باشد.

 

اولین گزینه ای که نام او مطرح شده ادینسون کاوانی است. مهاجم اروگوئه ای به دلیل ترافیک بالای خط حمله منچستریونایتد کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. او تنها در پنج مسابقه لیگ برتر و سه بازی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است. اما مشکل بارسا این است که آیا منچستریونایتد قبول خواهد کرد که بخشی از دستمزد کاوانی را بپردازد یا خیر. همچنین با روی کار آمدن احتمالی رالف رانگنیک باید دید که آیا این سرمربی تمایلی به حفظ کاوانی خواهد داشت یا اجازه جدایی او را صادر می کند.

 

یکی دیگر از بازیکنان مد نظر بارسلونا در صورت ناکامی در جذب کاوانی، تیمو ورنر آلمانی است. او که 9 سال از ستاره اروگوئه‌ای جوان‌تر است بعد از پیوستن روملو لوکاکو کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است. ورنر تا اینجا تنها در هفت بازی لیگ برتر به میدان رفته و فقط چهار بار در ترکیب اصلی قرار داشته است. او همچنین دو بازی در لیگ قهرمانان انجام داده که مجموع دقایق حضورش 65 دقیقه می شود.

 

 

1668121

 

 

دقیقاً مثل ادینسون کاوانی، جذب تیمو ورنر بستگی به باشگاه فعلی او یعنی چلسی دارد که آیا آنها با انتقال قرضی این بازیکن و پرداخت بخشی از دستمزد او موافقت خواهند کرد یا خیر. البته باید به این نکته هم تأکید کرد که در صورت حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا، انجام این دو انتقال راحت تر هم خواهد بود چراکه چلسی و یونایتد سختگیری کمتری در مورد پیوستن دو بازیکن خود به تیمی که دیگر در لیگ قهرمانان رقیب آن ها نیست، خواهند داشت.

 

یکی دیگر از گزینه های مدنظر بارسلونا آرتور کابرال برزیلی است‌. این مهاجم 23 ساله در این فصل عملکرد درخشانی در ترکیب بازل ارائه داده و تا به اینجا در 24 بازی 23 گل به ثمر رسانده است. با این حال او فعلاً اولویت بارسا نیست. در پایان نام جولیان آلوارز، گلزن جدید ریورپلاته که تنها 21 سال سن دارد نیز مطرح شده است. او در 9 بازی اخیر خود 14 گل به ثمر رسانده و از این بازیکن به عنوان ایگواین جدید آرژانتین نام برده می‌شود. با این حال همچون کابرال او نیز فعلاً اولویت بارسا محسوب نمی شود.

دیدگاه‌ها