کد خبر : 1794405 | 05 آذر 1400 ساعت 11:55 | 24.1K بازدید | 45 دیدگاه

اولیور کان:

اگر لواندوفسکی توپ طلا نبرد، واقعا ناامید خواهم شد

اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، روبرت لواندوفسکی را شایسته کسب توپ طلا می داند.

اگر لواندوفسکی توپ طلا نبرد، واقعا ناامید خواهم شد

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی یکی از آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا محسوب می شود. او درحالی اکنون در فرم فوق العاده‌ای به سر می‌برد که فصل گذشته نیز نمایش های درخشانی در ترکیب بایرن مونیخ ارائه داد و نهایتاً موفق شد در پایان فصل با 41 گلی که به ثمر رساند رکورد گرد مولر افسانه ای را بشکند؛ اسطوره ای که پیش از لواندوفسکی بیشترین گل زده در یک فصل بوندسلیگا را به ثبت رسانده بود.

 

چند روز دیگر برنده توپ طلای 2021 به شکل رسمی اعلام خواهد شد و گمانه زنی های زیادی در این باره وجود دارد. بسیار پیش بینی می کنند که لیونل مسی هفتمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد اما برخی دیگر معتقد هستند که روبرت لواندوفسکی این جایزه را از آن خود می‌کند چرا که شایسته آن است.

 

 

1667308

 

 

در همین راستا اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، به تمجید از ستاره لهستانی این تیم پرداخته و می‌گوید: "رابرت برای زدن 41 گل تنها به 29 بازی نیاز داشت. با این کار او رکوردی را ثبت کرده است که هرگز شکسته نخواهد شد، مگر شاید توسط خودش. او بهترین مهاجم جهان است. عمیقاً ناامید خواهم شد اگر لواندوفسکی نتواند این جایزه را ببرد. هیچکس مثل او لیاقتش را ندارد."

 

کان در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیرامون حواشی به وجود آمده درباره واکسن‌ نزدن جاشوا کیمیش و ابتلای او به کرونا نیز گفت: "جاشوا یک بازیکن مسئولیت‌پذیر در کلاس جهانی است که همه چیز را برای باشگاه می دهد. کرونا باعث عدم اطمینان بسیاری از مردم می شود. متأسفانه روز گذشته آزمایش کرونای جاشوا مثبت شد. او خوب است و امیدوارم به زودی دوباره به تیم ملحق شود."

 

 

1667704

دیدگاه‌ها