کد خبر : 1794425 | 05 آذر 1400 ساعت 13:56 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

این درگیری‌ها عادی بوده است؛

فاضلی: تراکتوری ها به سولدو امیدوار هستند

مربی تراکتور می گوید درگیری های پیش آمده در دیدار با پدیده یک مسئله عادی است که در خیلی از بازی ها پیش می آید.

 فاضلی: تراکتوری ها به سولدو امیدوار هستند

به گزارش ورزش سه، وحید فاضلی که فصل گذشته به عنوان مربی در نیمکت شهرخودرو حضور داشت اکنون در تراکتور دستیار سولدو است و در هفته ای که گذشت مقابل تیم سابقش قرار گرفت.

 

وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود و هر دو تیم به لحاظ روانی به خاطر نتایج بازی های قبلی شان تحت فشار بودند و هر دو تیم نیاز مبرم به برد داشتند و خدا را شکر که قرعه به اسم ما افتاد و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.  در کل تیم پدیده هم آمده بود که از این بازی امتیاز بگیرد و خیلی هم جنگیدند و واقعا لایق این جایگاه در جدول نیستند اما بچه‌های ما فعل خواستن را صرف کردند.

 

فاضلی در مورد کسب نتیجه پیروزی گفت: با توجه به نکات تاکتیکی که در طول هفته آقای سولدو به بچه ها گفته بودند توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و بازی هم واقعا گره خورده بود و در نیمه اول چند موقعیت داشتیم و در نیمه دوم از روی کرنر توانستیم به گل برسیم و در ادامه با تعویض هایی که سرمربی انجام داد توانستیم با حضور عباس‌زاده به گل برسیم و یک بر صفر جلو افتادیم و بعد از آن هم می توانستیم روی ضد حمله به گل برسیم که نشد و در نهایت بازی را با نتیجه یک بر صفر تمام کردیم.

 

وی در مورد درگیری پیش آمده در بازی و در رختکن توضیح داد: از نظر من یک سری تنش های عادی بوده و در همه بازی ها پیش می آید و چیز خاصی نبود. این نتایج گذرا  و فوتبال جای رفاقت‌ها است و چیزی که باقی می ماند دوستی ها است.

 

فاضلی در مورد شرایط تراکتور در جدول عنوان کرد: از زمانی که آقای سولدو آمده شرایط بهتری پیدا کرده ایم و کل مجموعه امیدوارتر شدند انشاالله با تمریناتی که انجام می‌دهیم روزهای بهتری را در ادامه شاهد باشیم‌.

 

مربی تراکتور در مورد دیدار آینده با فولاد خوزستان نظرش را این گونه بیان کرد: از زمانی که کادر فنی این تیم تغییر کرده دو برد پیاپی کسب کردند و قصد دارند در جدول شرایط شان را بهتر کنند و بازی سختی خواهیم داشت و نیاز به تلاش مضاعف داریم.

 

وی در مورد اینکه آیا قرار است بازیکن جدید جذب کنند یا خیر توضیح داد: طبق صحبت هایی که آقای سولدو در کنفرانس داشت فعلا  شرایط لیگ و تیم را بررسی می کند و زمان بیشتری خواسته است تا بررسی دقیق تری داشته باشد.

دیدگاه‌ها