کد خبر : 1794431 | 05 آذر 1400 ساعت 14:22 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

کیانی: مدیون کمالوند هستم اما آن صحنه پنالتی بود

مهدی کیانی می‌گوید که مس رفسنجان وضعیت خوبی دارد و می‌تواند به رتبه بالای جدول برسد.

کیانی: مدیون کمالوند هستم اما آن صحنه پنالتی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی کیانی در گفتگو به خبرنگار ما درباره شرایط مس توضیح داد: شرایط تیم خوب است و تیم خوبی داریم و کادرفنی و مدیریت خوب برنامه ریزی خوبی کرده‌اند و بازیکنان خوبی هم در اختیار گرفته‌ایم. با توجه به تغییر و تحول زیادی که داشتیم می‌دانستیم زمان بر است و چند هفته طول می‌کشد که تیم به هماهنگی کامل برسد.

 

او با اشاره به بازی های مس در لیگ بیست و یکم گفت: ما بازی های خیلی خوبی انجام می‌دادیم ولی متاسفانه گل های بدی می‌خوردیم و بدشانس بودیم و توپ هایمان گل نمی‌شد ولی سه امتیاز بازی با نفت مسجدسلیمان برایمان از نان شب واجب تر بود و خدا را شکر بچه ها همه از دقیقه یک تا ۹۰ جنگیدیم و توانستیم سه امتیاز بیرون از خانه را به دست بیاوریم.

 

بازیکن مس در خصوص پنالتی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: همه بازیکنان و همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند و تیم نفت مسجدسلیمان هم یک تیم ریشه دار است و هواداران خونگرم و مربی خوبی دارند. من هم به آقای کمالوند مدیون هستم اما آن صحنه صد در صد پنالتی بود و بازیکن با دست زد و داور هم به نحو احسن قضاوت کرد. انشاالله تیم خوب مسجدسلیمان در بازی های بعدی موفق باشد.

 

وی در خصوص بازی هفته آینده مس مقابل هوادار اظهار داشت: بازی ها همه سخت هستند و هیچ بازی راحت نیست. من چند بازی تیم هوادار را دیده‌ام و تیم خیلی خوب و دونده ای است و مربی خوبی هم دارد و بازی برای ما سخت است. بچه ها می‌دانند ما به جز امتیاز پدیده، هنوز برد خانگی به دست نیاورده‌ایم و بچه ها باید بدانند باید با تمام وجود بجنگیم و این سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم و دل هواداران، باشگاه و کادرفنی را شاد کنیم.

 

کیانی در پیش بینی از آینده مس در فصل جاری افزود: ما پتانسیل بالایی داریم و بازیکنان خوبی هم در اختیار داریم. چه بازیکنانی که بازی می‌کنند و چه کسانی که بازی نمی‌کنند در یک سطح هستند و برای تیم می‌جنگند و کادرفنی هم شبانه روز تلاش می‌کند. تمام تلاشمان را می‌کنیم که شرمنده نشویم و به جایگاهی که در شان و شخصیت باشگاه مس است دست پیدا کنیم.

 

او در پایان گفت: آرزو می‌کنیم همه سلامت باشند و انشاالله مردم رعایت کنند و همه دست به دست هم بدهیم که کرونا را دور کنیم و مردم ایران در آرامش زندگی کنند. ورود تماشاگران به استادیوم کار خیلی خوبی است و فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد. از هواداران خواهش می‌کنیم اگر خانواده و بازیکنان و تیمشان را دوست دارند رعایت کنند و ماسک بزنند و بهداشت را رعایت کنند که اتفاق بدی رخ ندهد و حضورشان بیشتر شود و دلگرمی خوبی برای بازیکنان باشد.

دیدگاه‌ها