کد خبر : 1794704 | 06 آذر 1400 ساعت 23:05 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

راموس: می‌توانم چهار،پنج‌ سال دیگر فوتبال بازی کنم

سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن، می‌گوید در ماه‌های اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

راموس: می‌توانم چهار،پنج‌ سال دیگر فوتبال بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس بعد از عدم توافق با رئال مادرید برای تمدید قرارداد در تابستان اخیر به شکل رایگان از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. با این حال کاپیتان سابق رئال مادرید هنوز نتوانسته به دلیل مصدومیت در هیچ مسابقه ای برای پاری سن ژرمن به میدان برود و این موضوع باعث شد که فشارهای زیادی را تحمل کند. با این وجود به نظر می‌رسد که راموس حالا در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته و از این موضوع بسیار خوشحال است.

 

 

1668159

 

 

سرخیو راموس حالا در مصاحبه ای پیرامون شرایط سختی که پشت‌سر گذاشته می گوید: "در نهایت این ها لحظات سختی هستند که شما احساس تنهایی می کنید. این که به شکل کامل زمان خود را با فیزیوتراپیست و مربی بدنساز باشگاه پشت سر بگذارید. دائما افکار منفی دارید که گاهی حتی شما را به شک هم می اندازد."

 

 

1668556

 

 

سرخیو راموس در ادامه ابراز امیدواری کرد که دیگر محسوب نشود. او گفت: "من به خودم و کاری که انجام می ‌دادم ایمان داشتم. تمرکزم را روی این قرار دادم که پاسخ اعتماد باشگاه به خودم را بدهم. امیدوارم بتوانم به بهترین سطح خودم برسم. فکر می کنم می توانم چهار، پنج سال دیگر به بازی کردن ادامه دهم. مهم‌ترین چیز این است که محکم و استوار بمانم. در نهایت امیدوارم که دیگر مشکل جسمانی برای من به وجود نیاید."

دیدگاه‌ها