کد خبر : 1794791 | 07 آذر 1400 ساعت 12:51 | 29.6K بازدید | 35 دیدگاه

باید اراده‌ای برای حل مشکلات پرسپولیس باشد؛

‌گل‌محمدی: این بازیکنان باید چه کار کنند که نکردند؟

سرمربی سرخپوشان می‌گوید تیمش باید موقعیتهای زیادی را بسازد و نمایش شناوری داشته باشد.

‌گل‌محمدی: این بازیکنان باید چه کار کنند که نکردند؟

 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی دقایقی قبل با حضور در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان در خصوص وضعیت سرخپوشان پایتخت اظهار نظر کرد و به سوالات در این باره پاسخ داد.

 

در ابتدای این کنفرانس مطبوعاتی علیرضا اشرف با اشاره به نامه پرسپولیس به کمیته داوران، نسبت به قضاوتهای داوران اعتراض کرد و گفت اگر قرار است اشتباهی باشد باید همه تیمها را شامل شود.

 

* شرایط حساسی داریم
با تیم جوان و دونده بازی داریم. بازیهای خوبی را در شش بازی گذشته از این تیم دیدیم و فکر می‌کنم باید خیلی تمرکز خوب داشته باشیم تا بازی خوبی را انجام دهیم و به سه امتیاز برسیم. شرایطی که در جدول وجود دارد وضعیت حساسی است؛ هم برای ما و هم حریف. ما دوست نداریم در بازیهای خانگی امتیاز از دست بدهیم. تقریبا آماده این بازی هستیم و بعد از بردی که مقابل نفت آبادان کسب کردیم شرایط روحی روانی خوبی برای این بازی داریم.

 

* یک بازی شناور ارائه می‌کنیم
البته به خاطر بدقولی باشگاه مشکلاتی گریبانگیر بازیکنان شده اما آماده یک بازی خوب هستیم، کاری که باید کنیم این است که تمرکز داشته باشیم و در گردش توپ خوب عمل کنیم و مثل بازی قبلی موقعیت ایجاد کنیم؛ یک بازی شناور و مبتنی بر سرعت را ارائه کنیم و باید بتوانیم لایه‌های دفاعی حریف را رد کنیم و با سرعت دادن به بازی و ارسال پاسهای سالم، سه امتیاز را کسب کنیم.

 

* نباید به خاطر دربی امتیاز از دست بدهیم
اصلا اینطور نیست که به خاطر دربی ملاحظاتی را در نظر بگیریم و با تمام قوا مقابل نفت مسجدسلیمان قرار خواهیم گرفت و از بازیکنان می‌خواهم خیلی محکم روی توپ و حریف باشند و بازی ای نیست که به خاطر دربی بخواهیم امتیاز از دست بدهیم و شل بازی کنیم و فکر کنیم بازی بعدی مهم است. این بازی سه امتیاز دارد و دربی هم سه امتیاز دارد. باید با امتاز کامل به استقبال دربی برویم و هیچکس نباید به خاطر دربی کاری کند که مثلا کارت نگیرد. این غیرحرفه‌ای است و ما با تمام قوا بازی خواهیم کرد.

 

1668739

 

* می‌توانیم بازی زیبایی را ارائه کنیم
شروع فصل با مشکلات زیادی فصل را شروع کردیم؛ هم به خاطر تاثیر بازی الهلال روی تیم و هم اتفاقی که به خاطر پرواز تیم افتاد و فکر کنم از نظر روحی روانی شرایط خوبی نداشتیم. دو بازی اول را هم که بردیم خودم از شرایط فنی تیم راضی نبودم. اما در هر صورت هفته قبل توانستیم خودمان را پیدا کنیم هرچند که 5 هفته اول قرعه سختی داشتیم و قرعه راحتی نبود. نمی‌گویم بازیهای بعدی راحت است اما نسبت به ادامه فصل، شروع کار برایمان سخت تر بود. می‌توانیم همان تیم همیشگی شویم و بازی زیبایی را ارائه کنیم و این هدف اصلی ماست.

 

* رضا اسدی در شرایط بازی نبود
رضا اسدی یک سال از بازیها دور بود و در شرایط بازی نبود اما در بازیهایی که داشتیم شرایط سختی را تحمل کرد و بازی‌های سختی را گذراند. اگر هر بازیکنی بود هم شاید این اتفاق برایش میفتاد. تمام بازیکنان جدیدی که خریدیم می‌توانند در ادامه کمک کنند.

 

* بازیکنان خرج و مخارج دارند
شاید الان قبل از بازی جای این صحبتها نباشد اما کلی یک مسئله‌ای را بگویم. حق این بازیکنان چنین برخوردی نیست. این بازیکنان از تمام وجودشان گذشتند تا تیم موفق شود و پرسپولیس سربلند باشد اما اینکه بعد از 5 قهرمانی این مشکلات وجود داشته باشد، واقعا عجیب است و باید روی آن تامل کرد. این بازیکنان چه کار باید می‌کردند که نکردند؟ امیدوارم مشکلات حل شود، این جمله انقدر تکرار شده که حالت کلیشه‌ای پیدا کرده. بازیکنان زندگی دارند و خرج دارند و مخارج دارند و درآمدشان هم فقط از فوتبال است. اینکه وقتی مشکلات مالی مطرح می‌شود بگویند به خاطر پول حرف می‌زنند این هم شده یک حربه‌ای برای کسانی که می‌خواهند مشکلات را توجیه کنند. بازیکنان نیازمند شرایط خوب هستند.

 

* چرا پرسپولیس؟ فقط عجیب است
من برای زمین تمرین دو ماه است که نامه زدم و شفاهی هم گفتم، کیفیت زمین تمرین ما خوب نیست و همین کیفیت به داخل زمین هم می‌رود. دو بازیکن خارجی خریدیم اما پنجره بسته است و فقط تمرین می‌کنند. نه کارگزار وجود دارد و نه اسپانسر. چرا فقط برای پرسپولیس این اتفاقات می‌افتد؛ عجیب است.

در واکنش به اینکه وزیر ورزش باید مدیرعامل انتخاب کند:همه از مشکلات پرسپولیس خبر دارند، همه و همه. فقط باید یک اراده برای حل مشکل باشد. بازهم می‌گویم امیدوارم مشکلات حل شوند.

در واکنش به شایعه مشکل با مهدی عبدی در رختکن: نه چه مشکلی داریم؟ دنبال چه چیزی هستید؟ مهدی عبدی مثل پسر من است و بچه بامعرفت و خوب و فنی است.

 

* اشتباهات داوری فقط به ضرر ما بوده
من همیشه موضع حمایتی از داوران داشتم و الان هم دارم. اجازه باید بدهید که داوران آرامش بیشتری داشته باشند و همچنین فضای کار و تصمیمگیری. چیزی که من در این فوتبال دیدم، هیچ داوری به دنبال ناحق کردن نیست. اشتباهات داوری جزوی از داوری است اما وقتی تصمیمات شش هفته را کنار هم می‌گذاریم میبینیم اشتباهات فقط علیه پرسپولیس است. بازهم ذهنم را درگیر این مسائل نکردم و باید به داوران بیشتر اعتماد کنیم، این امکانات که برای داوران است واقعا ضعیف است و امیدوارم شرایطی فراهم شود که با آرامش بیشتری در فضای بهتری بتوانند تصمیم گیری کنند.

دیدگاه‌ها