کد خبر : 1794929 | 07 آذر 1400 ساعت 23:48 | 29.4K بازدید | 4 دیدگاه

یامگا و ژستد این بار بی دغدغه در آبادان (عکس)

دو بازیکن خارجی استقلال مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار فردا برابر صنعت نفت آبادان نخواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، عدم صدور مجوز کوین یامگا و رودی ژستد برای حضور در دیدار برابر گل گهر، با حاشیه های بسیار زیادی همراه شد. در فاصله یکی دو ساعت تا برگزاری دیدار هفته گذشته آبی های پایتخت مقابل میزبان سیرجانی، ناظر بازی به مسئولین باشگاه استقلال اعلام کرد که این دو بازیکن به دلیل عدم ارائه ضمانت نامه، قادر به حضور در میدان نیستند.

 

 

 

 

 

این مسئله قبل، حین و پس از مسابقه دو تیم حاشیه های زیادی را به همراه داشت و در نهایت به نظر می رسد که ختم به خیر شده است. رسانه رسمی آبی ها اعلام کرد که جلال مرادی، ناظر مسابقه صنعت نفت آبادان با استقلال در جلسه هماهنگی این مسابقه که امشب در آبادان برگزار شد، به طور رسمی اعلام کرد که رودی ژستد و کوین یامگا مشکلی برای حضور در مسابقه صنعت‌نفت آبادان با استقلال نخواهند داشت.

 

بدین ترتیب دو بازیکن خارجی، مشکلی برای همراهی تیمشان ندارند. غیبت ژستد و یامگا در دیدار استقلال و گل گهر کاملا به چشم می آمد و بازیکنانی هم که به عنوان یار جانشین وارد زمین شدند، نتوانستند جای خالی این دو نفر را پر کنند.

 

 

 

 

 

یامگا که در این مدت موفق شده است 3 گل برای استقلال به ثمر برساند، همچنان بهترین گلزن تیمش محسوب می شود و رودی ژستد نیز فعلا در امر گلزنی ناکام بوده و امیدوار است تا در آبادان پایش به گلزنی باز شود.

 

کاروان استقلال برای سفر به آبادان، عصر امروز راهی فرودگاه شد که همزمانی پرواز آبی ها با تیم نساجی، باعث شد اعضای دو تیم برخورد گرمی با همدیگر داشته باشند و این تصاویر نیز توسط مهدی افشاری عکاس باشگاه نساجی در فرودگاه مهرآباد شکار شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها