کد خبر : 1794933 | 08 آذر 1400 ساعت 00:21 | 43.2K بازدید | 17 دیدگاه

جا خالی والیبالی اوبلاک؛

گلر اتلتیکو عجب گلی به خودش زد! (عکس)

دروازه بان اتلتیکو مادرید یک گل بسیار خنده دار در بازی امشب تیمش دریافت کرد.

به گزارش ورزش سه، اتلتیکو مادرید امشب موفق شد حریف خود کادیز را در هفته چهاردهم با نتیجه 4 بر یک شکست داد تا همچنان به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده رئال مادرید در مکان دوم جدول رده بندی منتظر لغزش این تیم بماند.

 

 

1668972

 

 

یان اوبلاک، دروازه بان تیم اتلتیکو مادرید فاصله زیادی با کلین شیت در بازی امشب نداشت اما در دقایق پایانی یک گل عجیب و خنده دار دریافت کرد؛ گلی که به نام خود اوبلاک ثبت شد و تعجب، خنده و بهت این دروازه بان را به همراه داشت.

 

لوزانو، مهاجم تیم کادیز در دقیقه 87 یک ارسال از سمت راست انجام داد که توپ با برخورد به مدافع اتلتیکو بلوکه شده و ارتفاع گرفت. اوبلاک با دنبال کردن توپ قصد گرفتن آن در تیر دو را داشت و برای این کار مزاحمی کنار خود نمی دید. توپ اما در حین فرود از دستان اوبلاک سر خورده و به طرز عجیبی از پشت سرش وارد دروازه شد.

 

 

 

1668971
دروازه بان اتلتیکو اگر تاثیری روی توپ نمی گذاشت، هیچ خطری دروازه اش را تهدید نمی کرد ولی با این حرکت غیر ضروری، گل عجیبی را وارد دروازه خودش کرد! این حرکت اوبلاک بیشتر به جای خالی پاسورها در والیبال شبیه بود تا حرکت دروازه بان فوتبال برای مهار توپ!

 

 

 

تماشای چندین و چند بار صحنه آهسته گل کادیز نشان از یک اشتباه فاحش از سوی دروازه بان باتجربه اتلتیکو را داشت. این گل به نام اوبلاک ثبت شد تا شب پیروزی آسان مادریدی ها یک گل به خودی خنده دار هم به همراه داشته باشد.

 

1668970

دیدگاه‌ها