کد خبر : 1794974 | 08 آذر 1400 ساعت 15:20 | 125.1K بازدید | 128 دیدگاه

تغییر آرایش تیم مجیدی پیش از دربی

ترکیب استقلال برابر صنعت نفت اعلام شد

استقلال امروز با سیستمی متفاوت به مصاف صنعت نفت می رود که این تغییرات در دیدار پیش از دربی نیز در نوع خود جالب توجه است.

ترکیب استقلال برابر صنعت نفت اعلام شد

 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی امروز در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود که ممکن است آبی ها دست به تغییر در سیستم بازی خود زده و با 4 مدافع پای به زمین مسابقه بگذارند. از چند روز پیش اخباری مبنی بر تغییرات در ترکیب و سبک بازی استقلال مخابره شد و اکنون ممکن است فرهاد مجیدی این تغییرات را در ترکیب تیمش اعمال کند.

 

* رضایی در پی سومین کلین شیت متوالی
قرار گرفتن علیرضا رضایی در دروازه استقلال، اتفاق جالب و عجیبی است که در حضور دو گلر مطرح رخ داده است. این دروازه بان جوان تابستان امسال از پیکان به جمع آبی های پایتخت اضافه شد و با کنار زدن رشید مظاهری و سیدحسین حسینی، به گلر شماره یک تیمش تبدیل شده است.

رضایی جوان در دو بازی قبلی برابر نساجی و گل گهر دروازه اش را بسته نگه داشت و امروز در پی ثبت سومین کلین شیت متوالی است. اگر رضایی همچون دیدارهای گذشته خوب ظاهر شود، به احتمال بسیار زیاد او در دربی پایتخت نیز درون دروازه استقلال خواهد ایستاد.

 

 

1638441

 

* دانشگر نیمکت نشین شد
فرهاد مجیدی تیمش را با سیستم 4231 روانه میدان کرده است و به همین دلیل دانشگر نیمکت نشین شد. سیاوش یزدانی که امسال عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشته، همچون همیشه انتخاب نخست مجیدی برای حضور در میدان است. حسین مرادمند که در بازی با گل گهر غایب بود، پس از پشت سر گذاشتن سرماخوردگی می تواند برای تیمش به میدان برود.

جعفر سلمانی که در بازی با گل گهر عملکرد خوب و متفاوتی نسبت به دیدارهای گذشته از خودش به نمایش گذاشت، امروز برخلاف دیدارهای قبل در پست دفاع چپ به میدان می رود. وریا غفوری کاپیتان آبی ها نیز به مانند بازی های گذشته در سمت راست بازی خواهد کرد با این تفاوت که امروز وظایف دفاعی او بیشتر از قبل است.

 

 

 

* حضور چشمی در خط میانی
آبی پوشان امروز با 2 هافبک دفاعی به مصاف صنعت نفت می روند. روزبه چشمی که به دلیل بیماری در بازی قبل حضور نداشت، امروز مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. او در کنار مهدی مهدی پور کمربند خط میانی استقلال را محکم تر می کنند.

آرش رضاوند همچنان انتخاب نخست فرهاد برای حضور در خط میانی است. این بار او 2 بازیکن را در اطرافش دارد. کوین یامگا در نقش وینگر راست بازی می کند و امیرحسین حسین زاده نیز در سمت چپ به میدان می روند تا آرایش 3 هافبک تهاجمی استقلال را تشکیل دهند.

 

1669047

 

* ژستد تنها مهاجم استقلال
مجیدی قصد دارد در بازی امروز تنها از یک مهاجم نوک و تخصصی استفاده کند. رودی ژستد پس از جنجال های سیرجان، امروز می تواند به میدان رفته و در پی به ثمر رساندن نخستین گلش با پیراهن استقلال باشد. باید دید او در این امر تا چه اندازه موفق خواهد بود.

 

ترکیب استقلال برابر صنعت نفت:
علیرضا رضایی – سیاوش یزدانی – حسین مرادمند – جعفر سلمانی – وریا غفوری – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – امیرحسین حسین زاده – کوین یامگا – رودی ژستد

دیدگاه‌ها