کد خبر : 1795141 | 08 آذر 1400 ساعت 21:43 | 30.9K بازدید | 2 دیدگاه

بلبلی: حقمان حتی کسب مساوی هم نبود

بازیکن نفت مسجدسلیمان می گوید از عملکرد خودشان راضی نیست و حق آنها در این بازی شکست بوده است.

بلبلی: حقمان حتی کسب مساوی هم نبود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تمامی حواشی و تأخیرها در آغاز آن، با یک گل به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید. محمد بلبلی بازیکن نفتی ها اعتقاد دارد که تأخیر در آغاز بازی باعث بروز مشکلاتی برای آنها شده است.

 

بلبلی پس از پایان بازی و در جمع خبرنگاران درخصوص اینکه تأخیر 30 دقیقه ای در آغاز بازی به ضرر آنها تمام شده، پاسخ داد: صد در صد اینگونه بود ولی در روند بازی پرسپولیس نیز مطمئنا تأثیر گذاشته است. ولی ما خیلی بیشتر ضرر دیدیم. یک سری برنامه ها داشتیم که با توجه به این اتفاقاتی که افتاد، اجرا نشد. بازی با نیم ساعت تأخیر برگزار شد و بدن همه بازیکنان سرد شد.

 

بازیکن نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ما در رختکن منتظر بودیم تا بلافاصله وارد زمین شویم که این مسئله به طول انجامید. بعد از نیم ساعت وارد زمین شدیم که پس از گذشت 2، 3 دقیقه بازی را شروع کردند که متأسفانه منجر به این اتفاق شد و کشیدگی یا گرفتگی در ناحیه کشاله ام ایجاد شد.

 

وی درباره عملکرد نفت در این بازی نیز گفت: ما اصلا از خودمان راضی نیستیم. به نظرم کسب حداقل امتیاز هم حقمان نبود. از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می کنیم و قول می دهیم بتوانیم جبران کنیم و این پیروزی را به پرسپولیس تبریک می گوییم.

دیدگاه‌ها