کد خبر : 1795228 | 09 آذر 1400 ساعت 11:24 | 53.6K بازدید | 1 دیدگاه

الکسیا پوتیاس؛

دختر خجالتی برنده توپ طلا شد

الکسیا پوتیاس، برنده جایزه توپ طلای زنان 2021، یکی از ستاره‌های درخشان فوتبال اسپانیا است.

 دختر خجالتی  برنده توپ طلا شد

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال زنان اسپانیا در سال‌های اخیر از چهره‌های درخشانی که بتوانند عملکرد مثبتی فراتر از زمین فوتبال داشته باشند خالی شده است.


شاید تعداد این بازیکنان در فوتبال حال حاضر این کشور کمتر از انگشت‌های یک دست باشد و یکی از آنها بدون شک الکسیا پوتیاس است.


پوتیاس علاوه بر این که فوتبالیست بسیار خوب و بزرگی است، به ارزش‌های بسیاری نیز پایبند است که آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و آموزش می‌دهد.


شاید پایبندی او به این ارزش‌ها گاهی بیش از اندازه به نظر برسد اما همیشه در مسیر درستی قرار دارد  و او این موضوع را بارها در مواجهه با بازیکن آماتوری که خواهان عکس گرفتن با اوست، هواداری که امضا می‌خواهد یا خبرنگاری که به دنبال جواب است نشان داده است.


تمامی خبرنگاران ورزشی به خوبی او را از دوران حضورش در اسپانیول و تیم ملی زیر 17 سال به خاطر دارند. او یکی از کسانی بود که به دلیل کلاس بازی‌اش در زمین از نظرها پنهان نمی‌ماند.


نکته جالب اما اینجا بود که او به دلیل خجالتی بودنش همیشه از پنهان می‌شد تا از حضور در میکسد زون فرار کند. خوشبختانه او در طول این سال‌ها پیشرفت کرده تا توانایی مدیریت میکروفنش نیز به اندازه کنترل توپش بالا برود.


الکسیا با سختکوشی، استقامت، فداکاری و فروتنی توانست استعداد اولیه‌اش را شکوفا کند. او موفق شده به موفقیتی بزرگ در عرصه فوتبال برسد و من اطمینان دارم که این جوایز فردی اهمیت چندانی هم برای او ندارند.


الکسیا پوتیاس بهترین الگویی است که می‌تواند در مدارس فوتبال تدریس شود و باید راهنمایی برای نسل‌های آینده باشد. لطفا الکسیاس‌های بیشتری پرورش دهید.

 

نویسنده: داوید منایو
منبع: مارکا

دیدگاه‌ها