کد خبر : 1795333 | 09 آذر 1400 ساعت 17:41 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایمان صادقی مانع اولین برد اکبر و پدیده

ایمان صادقی سنگربان باتجربه فجرسپاسی، روز بسیار خوبی را برابر پدیده مشهد داشت.

ایمان صادقی مانع اولین برد اکبر و پدیده

به گزارش "ورزش سه"، پدیده نتوانست نخستین پیروزی خود در لیگ بیست و یکم را کسب کند و شاگردان اکبر میثاقیان در یک دیدار خانگی برابر فجرسپاسی ناکام بودند. البته مشهدی ها در این دیدار بهتر ظاهر شده و چندین فرصت خوب گلزنی را نیز از دست دادند که عامل آنها سنگربان فجرسپاسی بود.

 

ایمان صادقی گلر باتجربه فجری ها که سابق حضور در استقلال و پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، روز بسیار خوبی را در مشهد سپری کرد و باید گفت سیوهای نجات بخش او در استادیوم امام رضا (ع) عامل اصلی کسب یک امتیاز برای شاگردان کلانتری بود و شاید اگر حضور این سنگربان در دروازه شیرازی ها نبود، پدیده می توانست در همان دقایق نخست به گل برسد.

 

نخستین واکنش مهم و جدی صادقی در همان دقیقه سوم رخ داد جایی که او با یک دبل سیو دیدنی، ناجی تیمش شد. ابوذر صفرزاده در پشت محوطه جریمه با یک پاس دیدنی، مهرداد بایرامی را در مصافی تک به تک به صادقی قرار داد که گلر فجر با خروجی به موقع شوت مهاجم پدیده را دفع کرد. توپ برگشتی دوباره به صفرزاده رسید که این بازیکن قصد داشت تا توپ را از بالای سر دروازه بان فجر وارد دروازه کند که صادقی با واکنشی دیدنی و یک دبل سیو، توپ را راهی کرنر کرد.

 

صادقی کمتر از چند ثانیه بعد دوباره مجبور به واکنش شد. همان کرنر ارسالی روی واکنش چند ثانیه قبل صادقی، به جعفرزاده رسید که شوت او را صادقی باز هم راهی کرنر کرد. در ادامه نیمه نخست گلر فجری ها مجبور به واکنش خاصی نشد اما او در نیمه دوم باز هم یک واکنش خوب را از خودش به جا گذاشت.

 

در دقیقه 63 یک پرتاب اوت برای پدیده به دست آمد که این پرتاب به شکل بلند به روی دروازه فجر ارسال شد و توپ در دهانه دروازه به احسان حسینی رسید ولی شوت این بازیکن را دوباره ایمان صادقی به زیبایی مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

 

به هر شکل در روزی که پدیده موقعیت های خوبی به روی دروازه فجر خلق کرد، مانعی به نام ایمان صادقی مانع از گلزنی میزبان شد و سنگربان با تجربه شیرازی ها، روز خوبی را سپری کرد.

دیدگاه‌ها