کد خبر : 1795403 | 10 آذر 1400 ساعت 10:43 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

با ادامه اردوی کازرون 

تدبیر نیروی زمینی برای ادامه شکست ناپذیری در لیگ

اردوی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی که از دهم آبان ماه در کازرون آغاز شده بود تا زمان شروع دور جدید بازی‌های لیگ ادامه خواهد داشت.

 به گزارش "ورزش سه"، مهمترین دغدغه این روزهای تیم صدرنشین لیگ برتر هندبال ایران، ادامه شکست ناپذیری آنها برای رسیدن به یک قهرمانی دیگر است. تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که در دیدارهای برگزار شده این فصل، بازی های خود را با پیروزی به پایان رسانده حالا دیگر اصلی‌ترین مدعی قهرمانی به حساب می آید. 


 
این حرف ها در حالی مطرح می شود که با توجه به تحرکات تیم های صنعتی و متمول حاضر در این بازیها در نقل و انتقالات پیش فصل، تصور می شد آنها خود را به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی در همان هفته‌های ابتدایی معرفی کنند اما تیم های سپاهان و ذوب آهن یا مس کرمان بازی به بازی فاصله خود را از تیم کازرونی بیشتر دیدند و حالا تمام امید خود را به ادامه بازی های لیگ داده اند. 

 

1669666


 
درباره شرایط فعلی کازرونی ها باید گفت که آنها اردوی تدارکاتی خود را از دهم آبان ماه در خانه آغاز کردند و تا شروع دور چهارم مسابقات نیز به آن ادامه خواهند داد تا در نهایت روز چهاردهم آذر ماه در تهران یا قم به مصاف اولین حریف خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بروند. 


 
تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در دیدار خود از دور چهارم رقابت‌های لیگ برتر باید برابر تیم مس کرمان قرار بگیرد، این تیم پس از این دیدار برابر تیم های نفت و گاز گچساران و زغال سنگ طبس حاضر خواهد شد و به این ترتیب نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر هندبال ایران را به پایان خواهد رساند.

 

1669665

دیدگاه‌ها