کد خبر : 1795520 | 10 آذر 1400 ساعت 19:00 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

راهیاب در خانه گنبدی‌ها را مغلوب کرد

بدرقه فولاد سیرجان به سوی برزیل با شکست!

تیم‌ فولاد سیرجان در آخرین بازی خود قبل از شروع جام باشگاه‌های جهان مغلوب هراز آمل شد.

بدرقه فولاد سیرجان به سوی برزیل با شکست!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال تیم فولاد سیرجان ایرانیان که خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهانی آماده می‌کند، در هفته یازدهم لیگ برتر در سالن فدراسیون بازی خانگی خود را برابر لبنیات هراز آمل برگزار کرد.


شاگردان سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان در این مسابقه و در رقابتی نزدیک و پایاپای سه بر یک نتیجه را به نماینده آمل واگذار کردند تا ششمین شکست فصل خود را تجربه کنند. ازسوی دیگر تیم لبنیات هراز آمل هفتمین برد خود را به دست آورد و 19 امتیازی شد. شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز در ست سوم 30 بر 28 مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 21 و 25 بر 14 فاتح میدان شدند.


این در حالی است که تیم فولاد سیرجان باید چند روز دیگر راهی رقابت های جام باشگاههای جهان در کشور برزیل شود. 


 از سوی دیگر تیم راه‌یاب ملل در هفته یازدهم لیگ برتر در سالن زاگرس مریوان میزبان شهرداری گنبد بود و با شکست سه بر یک این تیم یک برد دیگر به دست آورد. شاگردان عظیم جزیده در تیم گنبد در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسیدند، اما در سه ست بعدی با امتیازهای 32 بر 30، 25 بر 17 و 25 بر 22 نتیجه را به راه‌یاب واگذار کردند تا نماینده مریوان به هفتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و 20 امتیازی شوند.

دیدگاه‌ها